14/9/10

Παστίτσιο, διαζύγια και κοφινάτο βιδωτό

Μα βρε παιδί μου, είναι μέρες που θέλεις να αγιάσεις, αλλά στ' αλήθεια δεν μπορείς! Ειλικρινά, ο κόσμος έχει παραφρονήσει και ο Paulo Coelho την έχει κάνει με ελαφρά πηδηματάκια για εξωτικές παραλίες χωρίς να αφήσει διεύθυνση επικοινωνίας, μην του ζητήσει κανείς κι αυτουνού του κομπλεξικού να μεσολαβήσει για να συνωμοτήσει το σύμπαν. Και καλά έκανε δηλαδή, γιατί αν ήξερα που είναι να είσαι σίγουρος ότι θα είχα πάει κι εγώ σούμπιτη και θα τον είχα δωροδοκήσει με ό,τι έχω και δεν έχω για να μπει μέσον! Λοιπόν, θα διηγηθώ άλλη μια μέρα από την ζωή μου, προς τέρψιν υμών.....
Όλα άρχισαν από χθες, που με έπιασαν τα κέφια μου στις 11 το βράδυ να κάνω παστίτσιο. Πεινούσα και βρήκα κι εγώ κάτι πρόχειρο να μαγειρέψω. Αμ έπος, αμ έργον. Καθόμουνα βραδιάτικα και κοπανούσα τις κατσαρόλες για να μην μου σβολιάσει η μπεσαμέλ. Δεν κοπανούσα καλύτερα 2 πιτόγυρα να τελειώνω; Αλλλά όοοοοοχι, εγώ ήθελα παστίτσιο! Ενδιαμέσως έπλενα και 200 ώρες κάτι χόρτα, γιατί φεύγοντας από το γραφείο πέρασα από μια λαϊκή και λιμπίστικα τα αντίδια. Έτσι είμαι εγώ, απροσάρμοστη. Αντίδια είδα, αντίδια πήρα! Λες και χάθηκαν τα λάχανα και τα μαρούλια. Τέλος πάντων, μέχρι να ψηθεί το ρημαδοπαστίτσιο μου είχε γίνει η μέση κουνουπίδι και επιπλέον δεν πεινούσα πια!
Εκεί πάνω αρχίζω να σκέφτομαι ότι δεν πρέπει να χαλάσω το κέφι μου, άντε να πάω για ύπνο και το παστίτσιο τρώγεται καλύτερα κρύο την άλλη μέρα. Και την πέφτω περιμένοντας να ξημερώσει ο Θεός την μέρα του. Και τί μέρα.... από το πρωί φάνηκε!!! Κατ' αρχάς, άργησα να ξυπνήσω και πήγα για δουλειά καλές 10. Θα μου πεις τώρα και τί έγινε; Ποιός βαρεμένος θα έρθει από τις 8 το πρωί για να κάνει μήνυση στον συνάνθρωπο; Αμ έλα που έχει και τέτοιους. Κι εμένα με περίμεναν του χειρίστου είδους οι βαρεμένες. Δυο συμπεθέρες που μαλλιοτραβιούνται καθημερινώς και αδιαλείπτως καθότι τα βλαστάρια τους αποφάσισαν να βγάλουν διαζύγιο και τσακώνονται για το ποιός θα πάρει την φοντανιέρα και ποιός την ξηροκαρπιέρα! Μην γελάς καθόλου, δεν είναι τόσο αστείο όταν είσαι με την τσίμπλα στο μάτι και θες 2 κούπες καφεΐνη μόνο για να αρθρώσεις καλημέρα. Κι αυτές σε ρωτάνε αν το “άει μωρή από δω” συνιστά ή όχι εξύβριση. Άει εσείς από δω, βαρεμένες! Μόνο κατά τη 1 το μεσημέρι κατάφερα να τις ξεφορτωθώ και στρώθηκα να κάνω τίποτα σοβαρό. Αμ δε! Δεν είχα όρεξη να δουλέψω μετά τις τρελές ξεμαλλιασμένες. Οπότε άρχισε το κωλοβάρεμα. Δηλαδή είδα τα μέιλ μου, κανα 2-3-5-10 αστεία βιντεάκια στον γιουτιούμπι, έστειλα κάτι λινκ σε έναν επίσης απροσάρμοστο φίλο και λοιπά και λοιπά..
Κατά τις 2 σταμάτησα να προσποιούμαι ότι είμαι σοβαρός άνθρωπος και αποφάσισα να γίνω μοιραία γυναίκα. Πήγα κομμωτήριο, διότι η ρίζα είχε φτάσει σε απροχώρητο σημείο και το καθυστερούσα 15 μέρες. Κι εκεί έπεσε το γέλιο της αρκούδας. Διότι όχι μόνο η βλαμμένη μου έκανε την ρίζα πιο ανοιχτόχρωμη από το υπόλοιπο μαλλί και τώρα είμαι σαν μπεζοσαντρέ άλιεν, με ρίζα πιο ξανθιά από την άκρη, αλλά με χτένισε και άθλια! Και πάνω που πάω να στείλω μήνυμα σε έναν φίλο κομμωτή να τον χέσω που δεν μου έκανε αυτός το μαλλί, κρασάρει και όλο το σύστημα της Cosmote! Γαμώ τα υπουργεία μου και τις ΔΕΚΟ μου μαζί, ούτε να γκρινιάξω δεν μπορώ πια σε αυτή τη ζωή, έλεος! Άσε που απαγορεύεται και το κάπνισμα την καταδίκη μου μέσα, με τους φασίστες τους αντικαπνιστές και τον άχρηστο τον Γιωργάκη που εκεί βρήκε να μας κάνει Ευρώπη, δεν κοιτάει τα μούτρα του στον καθρέφτη να δεί έναν Ευρω-πέος, δεν είχα τί να κάνω το καψερό όσο περίμενα. Κάτι περιοδικά που κυκλοφορούσαν μέσα στο μαγαζί ήταν χειρότερα κι από εκπομπή της Τατιάνας και τα βαριέμαι, δεν μπορώ.
Οπότε έστρεψα το ενδιαφέρον μου προς την διπλανή καρέκλα. Κι εκεί κόντεψα να λιποθυμήσω από τα γέλια, διότι της είχε κάνει κατάληψη μια 40άρα κακογερασμένη μουλαρομπεμπέκα καμιά 247 κιλά με παπαγαλί σκιά και πράσινο eyeliner (mon dieu, φοβερός ο συνδυασμός) που την είχε δει και καλά γκόμενα και επέμενε να μας διηγηθεί πώς τσιρτσιρίζει τον γκόμενο (μα καλά, ποιός βλαμμένος τα έχει μαζί της;) και όοοοοοολες τις στάσεις που έκανε την τελευταία εβδομάδα. Με τον γκόμενο. Γιατί όταν την ρώτησε η κομμώτρια τί κάνει ο άντρας της και τα παιδιά της, ίσα που θυμόταν τα ονόματα. Εννοείται ότι μπήκα στην κουβέντα με παραινετικές παρατηρήσεις του τύπου “μπράβο χρυσή μου, όλοι γουρούνια είναι, καλά του κάνεις”, γιατί είπε για μια στάση κοφινάτο βιδωτό και πολύ ήθελα να μάθω λεπτομέρειες αλλά δεν μου είπε η γκιόσσα. Γαμώ το, με την απορία έμεινα!
Τέλος πάντων, έφυγα με ανανεωμένο κέφι μετά απο κανα 2ωρο και κίνησα για το σπίτι. Μπαίνω μέσα, πετάω την μία γόβα κάτω από τον καναπέ, την άλλη πίσω από την κουρτίνα και πάω να φάω καθότι πεινούσα σαν λύκος. Και τί να δω; Πέρασε η μάνα μου κάποια στιγμή που εγώ ήμουν με τις ξαμαλλιασμένες (με πήρε και τηλέφωνο, αλλά δεν μπορούσα ούτε να της μιλήσω, πόσο μάλλον να πάω) και πήρε το παστίτσιο!!!! Μαζί με το ταψί, για να το παίξει και νοικοκυρά στον μπαμπά. Ούτε μια μερίδα δεν άφησε, έτσι, της ντροπής! Έμεινα με τα αντίδια στο ψυγείο. Στην κυριολεξία. Ε, τηγάνισα 2 αυγά και έκανα τον σταυρό μου μετά. Κι άλλο κακό να μην μας βρει!!!!!
Α, να βάλω κι ένα τραγουδάκι από τον γιουτιούμπι. Άσχετο, αλλά το θυμήθηκα σήμερα.

65 σχόλια:

  1. Πόσα παστίτσια σου έκανα εγώ και μάλιστα σε τρελή βερσιόν στα νιάτα μου? Μου χρωστάς 3 σοκολατίνες.....Μην ξεχνιόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα καλά τη μη-τέρα-ς ήταν αυτή;
    Να μην αφήσει ένα κομματάκι στο βλαστάρι της;
    Έλεος!!!

    κοπελιά μια χαρά ήταν η μέρα σου! Ειδες και τα κινουμενα σχεδια, βλεπε συμπεθερια, εκανες και την βολτα σου, και εφαγες και αυγουλάκια! Υπάρχουν και χειρότερα!

    Όσο για το μαλλί, εσύ επιλέγεις που θα πας!!! Αφου ξερεις πως ο φίλος μας ειναι ο καλύτερος, γιατίπήγες αλλού; ε; ε; ε;

    αντε φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το παστίτσιο είναι πρόχειρο; Δεν έβραζες τα αντίδια καλύτερα; Πιο γρήγορα θα γίνονταν, πολύ πιο υγιεινά και δεν θα στα έπαιρνε και η μαμά (μάλλον).

    Αυτές οι μανάδες πάντως είναι τρομερές. Ένα τσιζκέικ ξέρω να φτιάχνω, ε, το έφτιαξα για τα γενέθλιά της τις προάλλες και της μανούλας μου της έπεσε από τα χέρια και έσκασε στο πάτωμα!

    Αααα τέτοιες ευκαιρίες δεν τις χάνουμε! Την επόμενη φορά, μπλοκάκι και στυλό πάντα μαζί στο κομμωτήριο! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πειράζει τα αντίδια είναι αντιοξειδωτικά(;)…
    Βλέπω τα ότι βράδια δημιουργείς!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @skinpop, μια φορά ρε έκανες κι εσύ κάτι και φάγαμε, που δεν ήταν παστίτσιο διότι δεν είχε μπεσαμέλ αλλά κάτι κρέμες γάλακτος! 1 φορά στα 20 χρόνια!!!!
    Τις σοκολατίνες να έρθεις να τις πάρεις! Δεν τις φέρνω σε τάπερ πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά ΔΕΝ ντρέπεσαι ? Σοβαρή επιστήμων και να μη ξ΄λρεις το κοφινάτο ?

    Τι σας μαθαιναν στη Νομική ? Δηλαδή με το μπαρδόν... αν έρθει κάποιος και σου πει ... "θέλω διαζύγιο γιατί δεν θέλει κοφινάτο βιδωτό !" ΤΙ θα κάνεις ? Ποία η θέση σου ως νομικός συμβουλος ?

    Λοιπόν... έχουμε και λέμε... όσο μου επιτρέπει η λογοκρισία...

    1// Λαμβανουμε κοφίνι εν. Αρκετα μεγάλο, να χωρά μία γυναικα μεσα, έστω διπλωμενη...

    2// Του ξεσκίζουμε τον πάτο !! Του κοφινίου εννοώ ΑΚΟΜΑ (σημασία στο ακόμα, θα επανέλθωμεν επ' αυτου) . Κοκκίνησες πρόωρα !!

    Δεν μένει πατος ! Μονο το γύρω γύρω...

    3// Γδύνεται η ακόλαστος γυνη και μπαίνει στο κοφίνι !! Διπλωμένη, ώστε το οπίσθιον σύστημα της να είναι στον τέως πάτο του κοφινιού. Τον εκλιποντα. Αρα αεριζόμενη εκ των κατω και πίσω... Σαφής μέχρι εδώ ?

    4// Και ενώ η ακόλαστος ύπαρξις είναι εις αυτήν την άκρως βολική στάση... έρχεται η απαραίτητη βοήθεια... Όχι εξ' ουρανού... από αυτόν που θα την βατέψει !!

    Με προσοχή σηκωνει το καλάθι (μετά της ακολάστου εντός) και το κρεμά από ένα χονδρό σχοινί στο ταβάνι.

    Προσοχή εδώ... Το σχοινι γερό να αντέχει την ακόλαστον (θεωρήσατε το βαρος του κοφινίου αμελητέο όπως λέμε εμείς οι Φυσικοί). Και στο μεσο του ταβανιού με προσοχή. Όχι να έχουμε πειράματα βαρύτητας με πολυελαίους . Ούτε να μας έρθει ακάλεστος ο Γιαννάκης του επάνω ορόφου που παίζει αμέριμνος στο πάτωμα του (δικό μας ταβάνι).

    5// Ο απιβήτωρ περιστρεςφει το σχοινί που κρατά το καλάθι... ΠΟΛΛΕΣ φορές. Οπότε περιστρέφεται και το κοφίνι με την ακόλαστο εντός...

    6// ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΙΣ !!

    Αφου έχει περιστρέψειο το σχοινι πολλες φο΄ρες , το αφήνει ο επιβητωρ ? Οπότε ? Το καλάθι με την ακόλαστον περιστρέφεται ταχέως.

    7// ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΙΣ

    Ο παιχνιδιάρης επιβήτωρ με την τολμηρά Φαντασία, εισάγει κάτι εις το κατάλληλον μέρος...

    Όπως το κοφίνι περιστρέφεται κάτι γίνεται σαν βίδα ! Τι είναι ο πόνος μπρος στην απόλαυση ? Μέχρι που το κοφίνι να σταματήσει... ατελείωτες στιγμές !!

    Το καταλάβατε γιατι λέγεται κοφινάτο βιδωτό ? Αύριο το θέλω γραπτώς !!!

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @(Cou) Coula, τελικά με ρώτησε όταν με πήρε τηλ αν το έκανα για εκείνη, αλλά με τις συμπεθέρες δεν έβγαζα άκρη τί μου έλεγε, και έλεγα σε όλα ναι για να αποφύγω την γκρίνια. Καλή είναι η μανούλα, σιδέρωσε την μισή ντουλάπα.
    Επίσης ο φίλος μας φτηνά την γλύτωσε αυτή την φορά.. για την επόμενη δεν ορκίζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν Υ.Γ.

    ΣΜη μου κολλησεις στο ότι αυτά δεν γίνονται.

    Πρώτον έχουν γίνει και χειρότερα.

    Δεύτερον, αν η γυναίκα είναι μικροσκοπική φιλιπινέζα / γιαπωνέζα (π.χ.) των 40 περίπου κιλών... Και ο ανηρ νέος στα ντουζένια του...

    Τρίτον και κυριότερον... στην ανδρική διάλεκτο "Κοφινάτο Βιδωτό" αυτό που περιέγραψα ειναι. ΧΩΡΙΣ πλάκα.
    Το λέμε για να περιγράψουμε μία ερωτικά extreme στάση / κατάσταση. Του στυλ "Μονο κοφινάτο δεν το κάναμε !" κ.λ.π

    Και μη σε ξαναπιάσω αδιάβαστη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Léna, το πιτόγυρο είναι πρόχειρο. Και βρώμικο. Και τέλειο. Άσε που παράλληλα έβραζα και τα αντίδια.
    Οι μαμάδες είναι όλα τα λεφτά, αλλά κάνουν κάτι πατάτες ώρες ώρες... ε, άνθρωποι είναι και αυτές!
    Στο κομμωτήριο ακούς τα καλύτερα γλυκιά μου. Πολλές γυναίκες μαζεμένες!! Τί ακούνε και οι κομμώτριες κάθε μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Δραπέτη, ό,τι ώρα μαζευτώ, τί να κάνω; Αλλά γενικά το βράδυ δημιουργώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @GiP, χαχαχαχαχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχααχαχαχα
    δεν μπορώ ούτε να γράψω!!!!!!!
    Ρε GiP, κι αν βγει σπάγκος το παλαμάρι (του ταβανιού) τί κάνεις; Κατρακυλάς μαζί?????
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το λέει και η παροιμία Ηω μου

    << Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ@λους !! >>
    (και ελαφρεις θα συμπλήρωνα !!)

    Ή η άλλη που λεει (περίπου, όχι ακριβως, την διασκευάζω) :

    << Όποιος ακροβατεί πάιρνει και ρίσκα !! >>

    (όποιος ξενοπ@δά είναι το σωστό)

    Για να μη τραγουδήσω το άσμα... "Κι αν μας αντέξει το σχοινί... θα φανεί στο χειροκρότημα !!"

    Γέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά αυτές που το παίζουν γκόμενες στα κομμωτήρια και μένα μου τη δίνουν. Εμείς έχουμε μία που μας ρωτάει ΟΛΟΥΣ πόσο χρονών είναι, για να της πούμε κάτι μικρότερο από ευγένεια και να πάρει τα πάνω της. Εγώ δεν της έκανα τη χάρη, γιατί τέτοιος άνθρωπος είμαι και είπα ‘60’.

    Το παστίτσιο ωραία ιδέα. Θα το μαγειρέψω μια μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά εσύ δεν υποφέρεσαι.

    Κάθε φορά σκορπάς το γέλιο με τον τόνο στις αναρτήσεις σου.

    Συναρπαστική, σπαρταριστή περιγραφή της πραγματικότητας.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την επομένη φορά που θα κατέβεις στη χαμουτζήland θα φροντίσω να έχω παστίστιο να σου κάνω το τραπέζι. Να σου βγεί το απωθημένο...

    Ο GiP πολύ παραστατικός στις οδηγίες χρήσεις του κοφινιού. Μέχρι που σκέφτομαι να βάλω τη σκάλα να δέσω παλαμάρι στα δοκάρια της ξυλοροφής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειδές τελικά...;; είναι να μην σου πάει κάτι από την αρχή στραβά. Μετά όλα στραβά σου πάνε.
    Αλλά... είπαμε μην ανησυχείς εγώ είμαι εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ενα πουλάκι μου ειπε, ότι πήρε μεν η μάνα το ταψί αλλά θα επανορθώσει με 12 πλυντήρια σίδερο!!κάνω λάθος;;;
    καλό μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. GiP, όντως, πρέπει να είσαι ΠΟΛΥ επιδέξιος για να το κάνεις αυτό!
    Ούτε η Κομανέτσι τέτοια προόνηση ένα πράγμα.
    Άσε φίλε μου, αν σπάσει το σχοινί, έχεις μεγάλο πρόβλημα! Σου πέφτει το κοφίνη μαζί με την κοφινάτη και δεν σου ξανασηκώνεται ποτέ!
    Μ' αρέσει που χαμογελάς πάλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. efi μου, έπρεπε να την δεις! Μόνο αυτό σου λέω. Είμαστε κι εμείς βρε κορίτσι μου, τελείως σούργελα όμως! Έπρεπε να είχα δίπλα μου τον Άρη να της πετάξει καμιά θανατηφόρα ατάκα! Για παρ' τον μαζί σου κομμωτήριο όταν θα ξαναπας!
    Το παστίτσιο είναι πολύ καλή ιδέα. Στείλε μου κι εμένααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ βρε Ionn για τα καλά σου λόγια, αν δεν με παινέψεις κι εσύ, τότε ποιός;;;
    Η καθημερινότητα φίλε μου είναι αυτή που πρέπει να διακωμωδούμε για να μην σαλτάρουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Heliotypon, χαμουτζήland!!!! αχαχαχαχαχαχαχαχα
    Έμαθα ότι μαγειρεύεις εκπληκτικά, οπότε δεν θα αρνηθώ την προσφορά...
    Καλά, ο GiP όταν έχει κέφια είναι ανεπανάληπτος, δεν το συζητώ! Μου έλυσε και την απορία. Αν το δοκιμάσεις πες μου εντυπώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. geo, ετοίμασε βαφές!!! Σαν γίδι με έκανε!!!!! Σου 'ρχομαιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΦΟΥΛΗ, Φουλάκι, καλά σου είπε το κοράκι που με μαρτύρησε. Αλλά το είπα, μην την αδικήσω τη μαμά! Ρώτησε, εγώ δεν το κατάλαβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χα χαχαχαχα, πατσίτσιο έφτιαχνα σε κάθε εξεταστική για να ξεφύγει το μυαλό απο το διάβασμα... μη το ψάχνεις, με τόση φυσική - χημεία και νομοθεσία που διάβαζα τότε, πάλι καλά που δεν άνοιγα και φύλλο.

    Αυτά, αυτά είναι που βαριέμαι στα κομμωτήρια. Τις εκστρατείες της κάθε θείτσας και την κομμώτρια να σε ρωτάει για τη ζωή σου: γνωριζόμσταν και εχθές ρε κοπελιά να σου αναλύσω τα σώψυχά μου???

    2-3 κουτιά βαφής στο ντουλάπι, διαφορετικές αποχρώσεις του κόκκινου για να μη βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια και κομμωτήριο μια φορά στο τρίμηνο για κούρεμα....

    Όσ για τη μαμά, ασχολίαστο....

    Κουράγιο, χαλάει ο καιρός και τα καπέλα βγαίνουν από τα κουτιά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. To κομματάκι γαμάτο!
    όντως που το θυμήθηκες;;;

    Καλά βρε συ,πραγματικά τόση γκαντεμιά σε σένα που έχει μαζευτεί;;; τις προάλλες με τον σκουληκογκόμενο, σήμερα αυτά, πιο παλιά που έπρεπε να φροντίζεις όλο το σόι σε ακτίνα 100 χμ και ακόμα πιο παλιά κάτι με το σπίτι... αλήθεια πες μου και 6 αριθμούς για το τζόκερ... χαχαχαχαχα

    ΆΣε που πιστεύω ότι η δική σου μάνα είναι παγκόσμια αποκλειστικότητα... όλες φέρνουν κανένα παστίτσιο στο παιδί... εσένα έρχεται και το παίρνει κι όλας;;; ΘΕΑ!!!

    Υ.Γ: Οι γόβες είναι ψιλοτάκουνες;;; Αν, ναι σε κάνα 25-30 χρόνια σε βλέπω να έρχεσαι διακοπές Βαρκελώνη μια φορά τον χρόνο να βλέπεις και τον φίλο σου τον ορθοπεδικό που θα σου βλέπει τα πονεμένα σου πόδια... :Ρ (καμμένο το υ.γ... πειραγμένος από την εξεταστική είμαι :Ρ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δυο φορές έγραψα σχόλιο και ξαφνικά με πέταξε έξω το σύστημα.
    Με έκανες πραγματικά και έσκασα στα γέλια με το χιούμορ σου και την εξαιρετική ματιά σου . Είσαι Απίθανη.
    Ξέρεις ο φίλος μου ο GIP αυτά που γράφει στο σχόλιό του τα δοκιμάζει ό ίδιος. Προ ημερών στο υπόγειο του σπιτιού ήταν γεμάτο διαλυμένα κοφίνια όλων των μεγεθών. Τώρα πάλι είδα καρφιά και διαφορά σκοινιά και πολλά βαζάκια μέλι. Τι στο κάλο ετοιμάζει;
    Χα χα χα Διασκέδασα με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μικρές ανάσες, έχω να ανοίξω φύλλο από τότε που ανακάλυψα ότι τα έτοιμα παραδοσιακά είναι εξίσου νόστιμα! χαχαχαχαχαχαχα
    Άσε που οι κουζίνες πλέον είναι μικρές, πόυ να το ανοίξεις, στο τραπεζάκι του σαλονιού?
    Γιατί βρε μικρή ανάσα τα βαριέσαι αυτά στα κομμωτήρια; Εγώ σπάω πολύ πλάκα με την κατινιά της καθεμιάς, που μόλις βγαίνει από το σπίτι νομίζει ότι είναι και άνθρωπος! Εξάλλου 1 ώρα η βαφή τί να κάνεις; Στη μούγκα; δεν λέει...
    Καλά, κράτα τα εσύ στο ντουλάπι. Εγώ την τελευταία φορά που τα έβαψα μόνη μου κόκκινα έγινα η χαρά του Bugs bunny. Καροτί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Dimo, φανερώνω την ηλικία μου, αλλά είχα να το ακούσω πολύ καιρό το κομμάτι και είπα να το θυμηθούμε!
    Βρε Δήμο, σε όλους μας συμβαίνουν καθημερινές μικρογκαντεμιές. Το θέμα είναι να έχεις το χιούμορ να γελάς μαζί τους. Ε, σ' εμένα προφανώς λίγο παραπάνω! χαχαχαχαχαχα
    Περίμενε να δεις την Παρασκευή που έχω οδοντίατρο! Θα γυρίσει ανάδρομος ο Ερμής πάλι, είμαι σίγουρη.
    Η μαμά μου είναι ΣΙΓΟΥΡΑ μοναδικό μοντέλο! Και πού να δεις την γιαγιά!!! Άσε, όλες οι μάνες έρχονται και συμμαζεύουν, μαγειρεύουν κλπ, η δική μου αράζει στον καναπέ και περιμένει να της φτιάξω καφέ! Σιδερώνει όμως, οπότε την συγχωρώ.
    Υ.Γ. Οι γόβες είναι πάντα από 9ποντες και πάνω. Και σε 30 χρόνια θα έχω έρθει στην Βαρκελώνη ήδη πολλές φορές! Χαχαχαχαχαχαχαχα
    Καλό διάβασμα φίλε μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ, μιας και γνωριζόμαστε ιντερνετικά αρκετό καιρό, το θεωρώ κομπλιμέντο αυτό από έναν άνθρωπο με το δικό σου ανεπανάληπτο χιούμορ.
    Χμμμ, καρφιά, σχοινιά και μέλι; Αυτό μου θυμίζει ένα βασανιστήριο των ινδιάνων του Αμαζονιού, αλλά δεν θα το πούμε εδώ, θα μας κάνει παρατήρηση ο γκούγκλις για βαναυσότητα. Μήπως να σταυρώσουμε τον GIP άλειμμένο με μέλι δίπλα σε μια κυψέλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητή Ηώς, σας συγχαίρω διά τον προγραμματισμόν (αγγλιστί τάιμινγκ): μαγείρεμα παστίτσιου, χτένισμα, έλεγχος μέηλ, όλα εις την ώραν τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανιεροσιότατε Κων. Κατακουζηνέ, ποιός είναι αυτός που ορίζει το ορθό timing; Εγώ θα έλεγα ότι ορθότερη είναι η ώρα που έχεις διάθεση για να κάνεις κάτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. γεια σου ρε φιλενάδα με τα παστίτσια σου...
    τόσο καλά μαγειρεμένο, που τρώει η μάνα και του παιδιού δεν αφήνει!
    τσ, τσ, τσ οι σημερινές μανάδες!

    γελάω, συγνώμη κι όλας, έτσι που τα λες με τη ρίζα στο μαλλί, Τρέντι η καρντασίνα !

    φιλιά ρε..
    γράφε μας τέτοια, γουστάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. xaxa μια τυπική μέρα στο γραφίο.. χαχα αλλά το παστίτσιο πολύ με πλήγωσε.. τσ τσ.. άσε που τα αντίδια.. μόνο σα βρισιά τα εκλαμβάνω.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βρε την καψερή....
    μα το κοφινάτο βιδωτό, πού αναφέρεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Από πού έμαθες ότι μαγειρεύω; Είναι αλήθεια, αλλά δεν το ξέρει κανείς εδώ μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συντέκνισσα και φιλενάδα Φοίβη, πρέπει να έγινε και γ@μώ τα παστίτσια! Έτσι είπε η μάμά. Άμα παιδί μου το κοπανάς τα μεσάνυχτα έχει άλλη χάρη!!!
    Γέλα, γέλα, για 20 μέρες με καπέλα πρέπει να κυκλοφορώ, κι έχει και ζέστη την μοίρα μου την χαρτορίχτρα!!!! Σούπερ άλιεν έγινα! Χαχαχαχαχαχαχα
    Γράφε μας κι εσύ ρε κοπελιά τις περιπέτειες της Μαγδάλως! Μου έλειψε πολύ. Κι αυτή κι εσύ!!!!
    Φιλί μέσα στο μουτράκι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. koulpa, εγώ δεν έχω γραφείο φίλε μου! Το κλουβί με τις τρελές έχω. Και τους βλαμμένους ενίοτε μην σου πω...
    Πάντως τα αντίδια έγιναν φοβερή σαλάτα. Με 1 λεμονάκι μέσα και λαδάκι από το χωριό!!! Και μην τα βρίζεις, κάποιος εδώ είπε ότι είναι και αντιοξειδωτικά! Τώρα σε τί χρησιμεύει αυτό θα σε γελάσω και δεν το θέλω :))
    Καλημέρα φίλε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βρε Άθεοε, διάβασε ξανά την ανάτρηση. Τόσο κόπο έκανε ο GiP να το αναλύσει το κοφινάτο βιδωτό!!! Μου έλυσε και την απορία ο χριστιανός!
    Μην με λυπάσαι φίλε μου, εγώ είμαι πιο τρελή από όλους αυτούς! Γι' αυτό και αντέχω ακόμη :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Heliotypon, μου το είπε ένα πουλάκι... μάλλον έχουμε κοινούς γνωστούς :) Μόλις μου το επιβεβαίωσες!
    Θέλω την συνταγή για τους γίγαντες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απλή είναι: Μουσκεύεις τους γίγαντες, μετά τους βράζεις, αλλά όχι μέχρι τέλους. Τους βάζει μετά σε ταψί, μαζί με τομάτα από το μπλέντερ, κρεμμύδι ψιλοκομένο, μπόλικο μαϊντανό, αλάτι, πιπέρι, και κομμάτια από καπνιστή παντσέτα και μπέϊκον ή και λουκάνικα καπνιστά κατά προτίμηση. Ψήνεις στους ~180 μέχρι να πιεί τα πολλά υγρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τι μέσον καλέ ο coelho?για μπάτσες είναι ο άνθρωπος!αν βρεις τρόπο επικοινωνίας πες μου να τον κυνηγήσω λίγο!!για δως του μια γκαντέμικη μέρα από τη ζωή σου ή τη δική μου και να δούμε μετά τι θα γράψει!!

    με ιντρίγκαρε και μένα παντως το κοφινάτο βιδωτό!!!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μα βραδιάτικο παστίτσιο και ούτε το δοκίμασες η καψερή!
    Οντως τ'αντίδια σκέτα η καλύτερη λύση!
    Κοίτα η χοντρή εξελίξεις και "κοφινάτο βιδωτό" βρέ που ζούμε εμείς??

    Πάντως αυτό που περιγράφει ο GiP μου θυμίζει ένα ανέκδοτο με καλόγερους και το βαρέλι!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χαχαχα αυτή η παπαγαλί τύπισσα που στο μαύρο της το χάλι έχει σύζυγο κι εραστή, καθόλου εντύπωση δεν μου κάνει.Υπάλληλος στο γραφείο μας, απίστευτη καριόλα σαν χαρακτήρας, άπλυτη, αχτένιστη και με την πέτρα να κάνει στη μασέλα της το Σινικό τείχος έχει γκόμενο. Τον έφερε και στη γιορτή της εταιρίας και γλωσσοφιλιόταν μαζί του μπροστά στον Πρόεδρο και στα παιδιά της. Όταν τον είδα φυσικά έπεσα κάτω, οι ξεδοντιάρηδες που πάνε στην Πάνια είναι καλλονοί! Οπότε όταν ακούω τέτοια γελάω και μόνο που φαντάζομαι τη φάτσα του εραστή Σφίχτερμαν.Το μόνο που με συγχίζει είναι που το παίζουν γκόμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χριστόφορε, αν μας πάρει χαμπάρι ο GiP θα μας σταυρώσει εμάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Heliotypon, κι εγώ κάπως έτσι το έκανα, χωρίς όμως την καπνιστή πινελιά. Τέλειο ακούγεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. magdalena, καλώς ήλθες κορίτσι. Καλά, να δω τον coelho να παρακολουθεί τις συμπεθέρες που λυσσομανιούνται και τί άλλο σε αυτόν τον κόσμο!!!
    Μα δεν ήταν τρελό το κοφινάτο βιδωτό? Ξέρεις πόσες ώρες έσπαγα το καφάλι μου τί μπορεί να είναι; Καλά που υπάρχει και ο GiP δηλαδή και γλύτωσα τις ασπιρίνες!
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. zoyzoy μου είδες, η χοντρή μουλάρα; ΚΑΙ σύζυγο ΚΑΙ γκόμενο κι εμείς χάφτουμε μύγες σόλο...
    Σήμερα το βράδυ θα κάνω γεμιστά για αύριο. Έλα να τα τσακίσουμε μαζί και φέρε τις θαλασσινές μυρωδιές σου φίλη μου.
    Για πες το ανέκδοτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μαγισσούλα, δλδ αν σε φτύσει θάβεσαι κάτω από νταμάρι??? χαχαχαχαχαχαχαχαχ
    Ρε φιλενάδα, τί διάολο δεν κάνουμε σωστά εμείς τότε; Παραπεριποιόμαστε τον εαυτό μας;
    Αν και άμα είναι να κυκλοφορώ σούργελο, άσε, καλύτερα σόλο.
    Ε, άσε να το παίξουν κάτι κι αυτές, με 2 ... σφίχτερμαν (καλόοοοο αυτό) είναι! Εξάλλου τα αντικαταθλιπτικά δεν φτάνουν για όλους, άσε και την βλακεία να κάνει τίποτα.
    Καλό Σ/Κ φιλενάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Des to apo edo t'anekdoto na min to antigrafo!

    Kali ebdomada me filia thalassina!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Δεν μας μπιπ και ο Κοέλο;
    Εδώ είναι ο παράδεισος και η κόλαση εδώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αα zoyzoy εκτρέπεσαι και σε έτερον blog. Τι ανέκδοτα είναι αυτά...
    Ηώ, το βιδωτό το ξέρω, το κοφινάτο με μπερδεύει μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλέ τί γίνεται εδώ πέρα?
    μπήκα κάπως συνοφρυωμένη γιατί εμένα το παστίτσιο σήμερα δεν πολυπέτυχε και γιατί η ζωή έχει και τα ''κάτω '' της....
    Φεύγω όμως με το χαμόγελο στα χείλη. Εύγε! Μας χάρισες κάτι πολύτιμο HΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σου Ηω

    Πρώτα πρώτα να σου πω ότι σε τιμώρησε ο Θεός των απατημένων συζύγων (αντρων και γυναικών) που έδινες τα εύσημα στην γκιόσσα που ξενοπηδούσε. Φυσικά έβαλε και το χεράκι ο Θεός των νηστικών φίλων που κατάλαβε έγκαιρα ότι αντί να καλέσεις και κανέναν άλλον να περιδρομιάσετε παρέα το παστίτσιο είσαι μοναχοφάης. Ισως όμως και να βοήθησαν λίγο και οι κατάρες των συμπεθέρων, αν και σε αυτές πιθανολογώ ότι θα οφείλεται το αποτυχημένο χτέχνισμα/βάψιμο/λούσιμο και τα συναφή.

    Σε ότι αφορά την περιγραφή της στάσης του κοφινάτου βιδωτού την οποία με θεσπέσιο τρόπο περιέγραψε ο GiP οφείλω ευγνωμοσύνη που με έβγαλε από την αμάθεια. Αλλά τι θα περίμενες από κάποιον σαν κι εμένα που δεν ήξερε καν την στάση the rabid Tasmanian devil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χαχαχαχαχαχαχα
    Βρε zoyzoy. έλεος!!!!
    Καλά πάει η εβδομάδα, αν και από χρόνο μηδέν.
    Φιλιά κορίτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Kitso & Mitso, την κέρδισε την αθανασία το σύμπαν του μέσα; Την κέρδισε :Ρ
    Υ.Γ. Ο παράδεισος πού ακριβώς είναι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Άθεε, έχουμε μείνει ολίγον τί πίσω ή μου φαίνεται; Απαπαπαπαπα, δηλαδή εγώ που δεν ήξερα ούτε το βιδωτό κακογερνάω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. paramythou, κι εμένα που μου πέτυχε τί κατάλαβα; Αν πάλι σε έκανα και χαμογέλασες τότε χαλάλι μου τα εύγε. Για ένα χαμόγελο παλεύουμε τις μαύρες μας στο κάτω κάτω....
    Καλώς μας ήλθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @NdN, γίνεσαι άδικος. Κατ' αρχάς, υποκρίθηκα ενδιαφέρον για να λάβω πληροφορίες από την κατσίκα, αλλά δεν έλαβα ποτέ (ας είναι ευλογημένος ο GiP που με ξεστράβωσε).
    Δεύτερον, μέσα στα άγρια μεσάνυχτα ποιόν να πάρω τηλ να έρθει να τσακίσουμε το παστίτσιο; Ή θα μου το κλείσουν ή θα νομίζουν ότι τους την πέφτω και θα 'χουμε άλλα!
    Τρίτον, οι συμπεθέρες αναλώνονται στα μεταξύ τους μάγια. Δεν φταίνε αυτές αλλά η ξανθή καούκα της κομμώτριας. Και η ακόμη ξανθύτερη δική μου που έκατσα στην καρέκλα.
    Τέταρτον την στάση rabid Tasmanian devil????? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ????? ΑΑΑΑΑΑΑ, δεν θα με παλαβώσετε όλοι ομαδικά! Θα πάω για μεταπτυχιακό Κάμα Σούτρα σε μια φίλη που έχει πάρει 4 νομούς!

    Υ.Γ. Καλώς μας ήλθες, ελπίζω να τα λέμε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εσυ μαρη εισαι χειροτερη απο εμε...ειπαμε και μενα με πιανει μανια κατα τις 3 τα ξημερωματα να καθαρισω το σπιτι αλλα οχι να κανω παστιτσιο...ουφ ουφ και ξανα ουφ!

    Δεν μπορω να πω, τελικα και οι δικηγοροι εχουν κι αυτοι τα τυχερα τους! Ποιος τις χαρες σου καλε!

    τα φιλιαααα μου
    σταλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ
    ΣΕ ΕΧΩ ΙΚΑΝΗ ΑΚΟΥΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΤΑΨΙ
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΤΟΣΟ ΞΑΝΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΠΝΙΕΣ
    ΒΡΕΣ ΚΑΤΙ
    ΑΚΟΥ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ
    ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΖ ΦΙΛΕΜΙΝΙΟΝ Η ΣΙΡΛΟΥΙ ΣΤΕΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ Σταλινάκι μου, αμ πώς! Η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά! Βασικά μεγάλο κορόιδο είναι, οπότε πρέπει να κόψουμε τα μεταμεσονύκτια...
    Φιλιά στα εξωτερικά κοπελιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ Ανώνυμε, μετά δεν θα με πλησιάζει κανείς στο χωριό από φόβο μην φάει καμιά αγωγή κατακέφαλα... Πώς θα βρω γαμπρό μετά, έ?????
    Την ίδια μου την μάνα με 904?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καταλήγουμε λοιπόν πως για όλα φταίνε τα αρχίδια τα αντίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Λάκωνά μου, είπαμε... αντιοξειδωτικά τα αντίδια!
    Βέβαια αυτό δεν με παρηγόρησε όταν τα βοσκούσα σκέτα η προβατίνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή