4/9/10

5 αντρικές μαλακίες που οδηγούν σε ψεύτικο οργασμό

Πόσο καιρό είχαμε να κάνουμε λίστα; έεεεεε;;;;;; Πολύ! Είμαι οργανωμένο παιδί εγώ, χωρίς λίστες δεν μπορώ, κάτι παθαίνω. Δεν τις ακολουθώ ποτέ βέβαια, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα, που θα μας απασχολήσει εν ευθέτω χρόνω. Και μιας και την έταξα στον Λάκωνα, οφείλω να κρατήσω τον λόγο μου.
Λίστα λοιπόν, με τις 5 κυριότερες μαλακίες που κάνουν οι άντρες και μας στερούν τον οργασμό.

Μαλακία νο1: Βουρ στον πατσά
Τα ρούχα μωρό μου δεν είναι σαν το περιτύλιγμα στο σοκολατάκι, όσο πιο γρήγορα το βγάλεις, τόσο πιο γρήγορα θα φας! Η γυναίκα χρειάζεται στοργή, περιποίηση και χάδια. Γδύσε την αργά αργά και δώσε βάση στα προκαταρκτικά. Χρονική διάρκεια. ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ ΛΕΜΕ. Αν δεν μπορείς, κράτα ρολόι. Ο άντρας πρέπει να τα κάνει όλα γρήγορα και τάκα τάκα εκτός από το σεξ. Διότι η γυναίκα είναι μάγισσα και πρέπει να σιγοβράσει τα υλικά της πολλή ώρα στο τσουκάλι της. Το κατάλαβες ή να κάνω και κακά; Δες το και από καθαρά πρακτική άποψη. Ποιά γυναίκα θα ερεθιζόταν από μια αρκούδα που πέφτει πάνω της γρυλίζοντας;

Μαλακία νο2: Αυτή την στάση ξέρω, αυτήν εμπιστεύομαι
Οκ, αυτή την στάση σου έμαθε ο μπαμπάς σου και η επαγγελματίας που σε ξεπαρθένιασε. Από τότε ρε φίλε δεν έχεις αλλάξει; Ενα ρημάδι playboy δεν άνοιξες να ξεστραβωθείς; Μια τσοντα σε torrent δεν κατέβασες; Έλα τώρα που δεν είδες.... Και ποιός τα αγόρασε τα DVD της Τζούλιας; Όλα ο γείτονας;;; Αφού λοιπόν έχεις επιμορφωθεί δεόντως, γιατί δεν βάζεις την φαντασία σου να δουλέψει; Κάνε κάτι διαφορετικό, όλο τα ίδια και τα ίδια βαριέται η γυναίκα!!!! Εξάλλου το πολύ το Κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς...

Μαλακία νο3: Τελείωσα εγώ, τελείωσε ο τζερτζελές
Κανονικά αυτή θα έπρεπε να είναι η μαλακία νο1, αλλά δεν τηρώ αξιολογική σειρά. Ρε εγωίσταρε παρτάκια, εσύ έχεις την υπομονή ενός μονοκύτταρου οργανισμού και μπορεί να έρχεσαι σε οργασμό σε τέσσερα δευτερόλεπτα, την άλλη την ρώτησες; Και δεν φτάνει που την ανάβεις (όσο μπορεί να ανάψει σε 4'') γυρνάς και την πλάτη και ροχαλίζεις μετά; Αμ τότε γιατί να σε κρατήσει για να έχει τις κάλτσες σου να πλένει; Και δεν παίρνει εναν δονητή καλύτερα; Εμ δεν γκρινιάζει, εμ δεν έχει απαιτήσεις, εμ την ικανοποιεί!

Μαλακία νο4: Μάθε πού βρίσκεται τί στο γυναικείο σώμα
Έφτασες σε μια αξιοσέβαστη ηλικία πια. Το πουλάκι σου ξέρεις ανα πάσα ώρα και στιγμή σε ποιό ύψος και σε τί διάθεση βρίσκεται. Γιατι δεν γνωρίζεις έτσι και το σώμα της γυναίκας σου; Στην ανάγκη άνοιξε καμια ανατομία, κανα Cama Sutra, ψάξε λίγο στον Google βρε αδελφέ! Μην την κοιτάς σαν χάννος χωρίς να ξέρεις τί να κάνεις, της έχεις χαλάσει εγγυημένα τη διάθεση σε χρόνο dt. ΑΑΑΑΑΑ!!!!! ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΑΓΚΩΝΕΙΣ ΗΛΙΘΙΕ!!! Πονάει. Δεν ερεθίζεται η άλλη, γονατιά στην “οικογένεια” θέλει να σου δώσει εκείνη τη στιγμή!

Μαλακία νο5: Η ελεύθερη
Προσωπικά σκέφτηκα πολλές ακόμη που μας στερούν τον οργασμό, όπως το ότι από την πρώτη μέχρι τη δεύτερη φορά ιδρώνεις γιατί μεσολαβεί το καλοκαίρι, ότι η τρίχα κάγκελο της βαρεμάρας σου να ξυριστείς νομίζεις ότι δεν την πειράζει την άλλη, ότι νομίζεις ότι όλη αυτή η βαρβατίλα που βγάζεις όταν γυρίζεις από το γυμναστήριο είναι ερεθιστική και την στριμώχνεις πριν κάνεις ένα ντουζάκι και άλλα πολλά. Αλλά θα ήθελα να γράψεις ΕΣΥ ποιές νομίζεις ότι είναι οι μαλακίες που κάνεις και ξενερώνεις την σύντροφό σου. Ή ποιες σου κάνουν αντίστοιχα....


Γι' αυτό τώρα που ξέρεις γιατί οι γυναίκες προσποιούνται στο κρεβάτι.... διορθώσου!!!

67 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντιρρήσεις

    1. Γδύσε την αργά αργά και δώσε βάση στα προκαταρκτικά. Χρονική διάρκεια.
    Ναι, αλλά σκέφτηκες ότι αν δεν βιαστώ θα πέσει και μετά άντε να ξανασηκωθεί.

    2. Αυτή την στάση ξέρω, αυτήν εμπιστεύομαι
    Ναι, γιατί στις άλλες μπορεί να μην αποδώσω και να ρεζιλευτώ.

    3. γυρνάς και την πλάτη και ροχαλίζεις μετά;
    Ε ... άμα χύσω, μετά νυστάζω, τι να κάνω? Δεν μπορώ να κρατηθώ ξύπνιος. Λυπάμαι!


    4. Μάθε πού βρίσκεται τί στο γυναικείο σώμα
    Μωρέ τα ξέρω αλλά πάνω στην κάψα τα μπερδεύω. Βλέπεις γυναικείο στόμα και αιδοίο, άμα ερεθιστεί κανείς, δεν ξεχωρίζουν!!! Υποδοχές και τα δύο.

    5. την στριμώχνεις πριν κάνεις ένα ντουζάκι
    Εμ ... στην βράση κολλάει το σίδερο. Αμα γίνει το ντους ... μετά πάει. Χαλαρώνεις και ξαπλώνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρεις πως αν πάρω φόρα θα σου γράψω 100 μαλακίες.

    Ξέρεις γιατί δε μπορώ να το κάνω, οπότε προσυπογράφω τις πέντε δικές σου και ξεψαχνίζω τον σοκολατοσουπιτσα!

    1. Τώρα κατάλαβες γιατί το 3 έπρεπε να το βαλεις 1? Το κρεβατι θέλει δύο κι όχι να προλάβει ο ένας.


    2. Κάνε εσύ την μια που ξέρεις και άσε τις άλλες να τις κάνει αυτός που θα σε κάνει κερατά.


    3. Εδώ η γυναικεία ψυχοσύνθεση σηκωνει ψηλά τα χέρια....και τα πόδια μη σου πω....


    4. Ανάλογα με το κεφάλι που βάζεις σε λειτουργία...


    5. Σωστά....το ντουζακι να γινει απο κοινού...δε πάιζει???

    Coula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1.Αν κρατήσουν οσο λες τα προκαταρκτικά θα τελειώσω νωρίς και τότε θα λες άλλα..
    2.Οταν σηκώνετε τον ποπό σας στον αέρα σαν τις γάτες τότε η επιλογές μας περιορίζονται οσο αναφορά την στάση..
    3.Αν όπως λες δεν σε ικανοποιήσει τι θες την κουβέντα μετά;Nα τσακωθείς;
    Aν πάρουμε την περίπτωση που σε ικανοποιήσει(αχόρταγη)ο τύπος να ξέρεις θα έχει κάνει πολύ δουλειά..και άρα δικαιούται ξεκούρασης..
    4.Ψάχναμε το σημείο G και τελικά δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα!Βαρεθήκαμε να ψάχνουμε!
    5.Απάντησέ μου ειλικρινά.Τι σε φτιάχνει περισσότερο;O άντρας που θα βάλει κρέμες και κολώνιες η ή βαρβατίλα του..;Είναι ψέμα οτι κρυφά,βαθυά μέσα σας ονειρεύεστε εναν νταλικιέρη;
    6.Αλλο πράγμα ο δονητής και άλλο το γαμήσι..Μην τα μπερδεύουμε.Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τα περισσότερα από αυτά που γράφεις. Διαφωνώ ίσως στο 3 σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις όπου η γυναίκα απλώς αρνείται να φτάσει σε οργασμό....

    Πρέπει βέβαια να είσαι αντικειμενική. Να γράψεις και τις 5 γυναικείες μαλακίες που ξενερώνουν τον άντρα...


    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τωρα αν σου πω,οτι δεν με ενδιαφερει η αλλη πλεον αν προσποιειται ή οχι θα με πεις γουρουνι.
    σιγα μην σπασω εγω τα τετοια μου να δω αν τελειωσε ή οχι
    εγω κανω το ολο θεμα με πολυ χαρα και παθος και το ευχαριστιεμαι
    αν η αλλη θελει κατι παραπανω,στομα εχει να μου τα πει και θα τα εχει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τουλάχιστον υπάρχουν και μερικοί που δεν μπόρεσαν να τα καταφέρουν στο μπουρδ.. της γειτονιάς τους και ευτυχώς τους έτυχε μια γυναίκα καμιά δεκαπενταριά χρόνια μεγαλύτερη να τους μάθει την αλφαβήτα.
    Πάλι όμως τα φροντιστήρια τα χρειαζόμαστε.
    Βέβαια κι εσείς δεν πάτε πίσω τις κάνετε κι εσείς τις δικές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σωστήηηηηηηηηηηηηη!

    ειδικά αυτό με την ιδρωτίλα, με ξενερώνει τελείως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με όλα.
    Εμένα το χειρότερο μου είναι ότι κάνουν ότι έχουν δει στις τσόντες, πράγμα που φαίνεται εντελώς ψευτικο.
    Ρε φίλε όταν βλέπεις το σούπερμαν πας να πεταξεις; Όταν βλέπεις το 'Μαραφέτι για τη Μπέτυ', γιατί κάνεις ότι είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα σε τι αντρες εχεις πεσει; τελικα καλα σου ειπα οτι εχεις πολυ κακα δειγματα... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρνούμαι να προσποιηθώ. Δεν είναι και το μεγάλο μυστικό.
    Το καλύτερο πάντως που έχω ακούσει ήταν "θες κι εσύ;". Οχι δεν θέλω φυσικά γιατί αν ήσουν 16 θα την καταλάβαινα την ερώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Ποιά γυναίκα θα ερεθιζόταν από μια αρκούδα που πέφτει πάνω της γρυλίζοντας;"

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μου βγήκε το τσάι απ τη μύτη αχαχαχαχαχ!
    Θα προσθέσω και το δικό μου λοιπόν.

    Νο 6 Ο σιχασιάρης
    Μη φοράτε γάντια μιας χρήσης για να ακουμπήσετε τη σύντροφό σας κατά τη διάρκεια του σεξ. Εάν σιχαίνεστε να αγγίξετε/φιλήσετε οτιδήποτε κινείται είναι απλό.....αυτοκτονήστε!

    (μου έχει συμβεί ΚΑΙ αυτό στη ζωή μου, έλεος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνταγές βρε Ηώ δεν υπάρχουν. Αυτά που ξενερώνουν εσένα (άντε μερικά από αυτά) φτιάχνουν κάποια άλλη, το σκέφθηκες ? Αυτά που μπορεί κάποιος να σου κάνει και να τρελλάθείς αν τα κάνει σε μία άλλη θα τον πει μακάκα.

    Κατά περίπτωση βαδίζουμε. Κι κατά τη διάθεση μας. Και εμείς και εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χε, χε! Γαμάτο!...
    Η Coula μ' έστειλε και χάρηκα που ήρθα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιονν, σιγά που δεν θα είχες εσύ αντιρρήσεις!!! χαχαχαχαχαχα
    Αλλά ας τις πιάσουμε μία μία...
    1)Αν δεν σου κάνει κούκου, τράβα σπίτι σου
    2)Αν μπορείς να αποδώσεις μόνο σε μία στάση, ξεκίνα την προπόνηση με κάποια άλλη
    3)Να πιείς από νωρίς 2 espresso
    4)Μην δεις τρύπα, να χωθείς! Να προσέχουμε τα αυτιά μας αν είναι ρε, θα μας βγάλεις κανα σκουλαρίκι!
    5)Να χαλαρώνεις... σπίτι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ρε Coula, δεν παίζεσαι με τίποτα!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Άσε τις άλλες στάσεις γι' αυτόν που θα σε κάνει κερατά!
    χαχαχαχαχαχαχα
    Η συμβουλή της ημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωκεανέ μου
    1)Άμα δεν μπορείς, κόψε το άθλημα
    2)Εσύ υποτίθεται ότι κάνεις παιχνίδι συνήθως ως αρσενικό. Αν όχι, ασ' τα να πάνε!
    3)Σκέφτεσαι "δεν μαμήθηκα που δεν μαμήθηκα, τουλάχιστον ας πω καμιά μακακία να χαλαρώσω λίγο! Αν ήταν καλός, μια αγκαλιά είναι αρκετή.
    4)Ψάξε ψάξε δεν θα το βρεις. Αν περιμένεις από εκεί...
    5)Να πάρει τον Μπάμπη τηλέφωνο αν είναι. Εσένα τί να σε κάνει;
    6)Ναι, ο δονητής παρουσιάζει σαφώς περισσότερα πλεονεκτήματα από τους περισσότερους άντρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λάκωνα, αυτό να το γράψεις εσύ! Εγώ αντικειμενική δεν είμαι. :ΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γνωστέ άγνωστε, και τώρα θα το πω. Είσαι γουρούνι! :ΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστόφορε, ευτυχώς που υπάρχουν και λίγοι που το σώζουν το φύλο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ria, κι εμένα. Εντελώς όμως!!!
    Καλώς ήλθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εφη, βλέπουν τα κορίτσια λάστιχο και θέλουν μετά κοφινάτο βιδωτό???
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. geoaman, όχι μόνο εγώ. Υπάρχουν και πολλές άλλες που συμφωνούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Cofeemug, χαχαχαχαχαχαχαχα
    Εμένα το καλύτερο που μου είπαν ήταν στα 30 μου. "Θες να χορέψουμε στην πίστα?" ΧΑχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαγισσούλα μου!!!!!!
    Ναι, κι εμένα μου συνέβη μια φορά. Του άκενα δώρο ένα detol όταν τον ξαπόστειλα μετά :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. GiP, ό,τι και να μου λες, υπάρχουν διαχρονικές μακακίες... σαν τις προαναφερόμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εγκλωβισμένε, καλώς ήλθες κι ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανταίε, καλώς ήλθες κι εσύ... μα καλά, διαφήμιση μου έκανε η τρελιάρα η φιλενάδα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν είσαι αντικειμενική...Θεά είσαι !! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σωστή σε βρίσκω φιλενάδα!
    Το 1ο είναι το πιο σημαντικό πιστεύω.
    Και "η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά" δεν το'χουν ακούσει ορισμένοι!
    Ο,τι χειρότερο να μυρίζει σαν ασβός και να θέλει και σέξ!
    Το ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε δεν γνωρίζουν ότι ισχύει μόνο για τα τζάμια!

    Φιλί θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ηω μου...μικρη ειναι η λιστα..
    και θα πρπει να συμπληρωσεις οτι αυτα συμβαινουν αφου οι κυριοι δεσουν την γαιδαρα τους.
    Στις αρχες μιας σχεσης ολα ειναι διαφορετικα...Ισως για αυτο λενε πως το ξενο ειναι πιο γλυκο...και πιο καλο θα ελεγα!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λάκωνα, θεά της αυγής είμαι, τί να κάνω??? :)))
    Πάντως πολύ θα ήθελα να σε δω να κάνεις αντίστοιχη ανάρτηση για τις γυναίκες. Κάτι μου λέει ότι θα είναι απλά τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Βρε zouzou, φαντάζεσαι βοθροκαθαριστή να γυρνάει από την δοθλειά και να λέει "έλα μάνα μου πριν κάνω μπάνιο"?????
    αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαρτινάκι μου, επέστρεψες επιτέλους!!! Μου έλειψες πολύ.
    Άσε, άσε, και μετά έχουν και το θράσος να ξενοκοιτάνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πόσο cool όμως είναι ο άντρας που κάνει και τις 5 από αυτές τις μαλακίες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χαχαχα! Πρώτη επίσκεψη εδώ και έχω ρίξει τρελό γέλιο. Θα συνεχίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. mahler76, αν καταφέρει και τα κάνει όλα μαζεμένα, χτυπάει τζακ πότο!!! Πάλι τον παρατάς, αλλά χωρίς γκρίνια. Τόση μακακία σε αφήνει άφωνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. KitsosMitsos, καλώς ήλθες. Χαμογελάμε εδώ, είναι μεταδοτικό λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλώς σε βρήκα και εδώ!! Με έστειλε η Coula! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γειά σου Venea. Ax αυτή η Coula, έρχομαι να δω τί διαφήμιση μου έκανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 1)Δικιο εχεις εδω αρκουδιτσα μου!Ωραια τα χαδια αλλα αμα η βουζα της κρυβει το αιδοιο της λεω να τον χωσω στα γρηγορα και να την πεσω να μην τη βλεπω κιολας η να φυγω καλυτερα να προφασιστω κατι επειγον και να την κανω.Αμα μιλαμε για κανενα μουναρο (sorry κιολας) θα την ζεστανω κανα 20λεπτο και θα της το γλειφω μεχρι να λιωσει αλλο ενα τεταρτο.Μετα επι το εργον για να το κερδισω το μαναρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 2)Γιατι εσας η μανα σας σας εμαθε να ανοιγετε τα ποδια σας;Αμα η γκομενα δεν βλεπετε διαλεγεις συγκεκριμενη σταση για να μη την βλεπεις.Αμα τρωγεται και δεν εχει φωτισμο το κανεις οσο το δυνατον πιο ανωδυνο και γρηγορο.Τωρα αμα αξιζει η γκομενα και με ενδιαφερει και δω οτι γουσταρει κι αυτη και δεν το παιζει μυξοπαρθενα θα βγαλει το κτηνος απο μεσα μου.Εξαλλου η ποικιλια στις στασεισ απαιτει να ειστε κι εσεις fit κι ελαφριες σαν πουπουλα και ευλυγιστες.Κοτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 3)Ολο με τριλπτακηδες μπλεκεις;Τυχαίο;Δε νομιζω.Αστειευομαι ζουζουνιτσα μου.Ισχυει οτι και για το νουμερο 1.Σοβαρα ομως, αφού τελειωσει ο αντρας 1η η 2η η οσο μπορει ο καθενας(εξαρταται και η διαρκεια καθε επαφης)ΝΥΣΤΑΖΕΙ.Ετσι ειναι η φυση μας.Ο καλος γκομενος απλα θα σε αγκαλιασει, θα σε φιλησει, θα σε χαιδεψει λιγο αλλα μετα απο κανενα 10λεπτο παλι θα κοιμηθει.Sorry ετσι μας εκανε ο θεος γι αυτο εκμεταλλευσου το foreplay και τη διαρκεια.Μην περιμενετε μετα και πολλα πραματα.Και γιατι να τα περιμενετε ολα απο μας;Χερακια και στοματακια εχετε κι εσεις μουλαρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 4)Πατε και με ανηλικα ρε;Τι να ξερει ο αλλος δηλαδη;Που ειναι οι ωοθηκες και οι σαλπιγγες και αν εχετε ωορρηξια;Το σημειο G δε σου φτανει;Εσυ βρηκεσ το δικο σου αληθεια ξανθουλα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 5)Κοιτα αγαπουλα αυτα που λες δεν τα εχεις ζησει βρισκονται στη σφαιρα της φανατασιας σου.Ειναι δυνατον ρε μυθομανες πλασμα ο αλλος να γυρισει χωμα απο το γυμναστηριο και να στον καρφωσει;Γιατι αν το εκανε δε θα γκρινιαζες.Κανε κι εσυ κανα μπανιο αγορασε κανενα εσωρουχο σεξουλιαρικο κι οχι φτηνοπραματα της λαικης και ξυρισε τις τριχες που εχεις στον κωλο σου γιατι θα μου πεσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 5)Υ.Γ.Τωρα που το σκεφτομαι φαινεται κιολας οτι εχετε να πατε μερικες μερικες χρονια στο γυμναστηριο.Δεν ξερετε οτι διαθετουν ντουζ κι οτι το χρησιμοποιουμε πριν φυγουμε;Κοψτε το καθησιο και τις πολλες ταινιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμε φίλε μου
    1)Άμα δεν την γουστάρεις την άλλη χωσ' τον στον τοίχο. Να μην ταλαιπωρείται κι αυτή κι εσύ. Παρεμπιπτόντως εσύ πόσο παίδαρος είσαι που θες και το τρελό μουνί? (sorry κιόλας).
    2)Το να ανοίγεις τα πόδια και μόνον αυτό είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο φίλε μου. Τόσοι αιώνες γυναικείας πουτανιας, είναι σκαλισμένο στο dna μας πλέον. Και δεν είπαμε να κρεμαστείς από τον πολυέλαιο, να αλλάξεις μια τιμημένη στάση είπαμε!
    3)Με μια αγκαλιά και δύο γλυκόλογα οι περισσότερες γυναίκες είναι ευχαριστημένες. Κράτα τα μάτια σου ανοιχτά 2', δεν θα πάθεις τίποτα! Αν η άλλη σε αγκαλιάζει κι εσύ ροχαλίζεις είναι ξενέρωμα, πώς να το κάνουμε;
    4)Αγαπητέ, δεν κατάλαβα από πού προκύπτουν τα ανήλικα. Και το θέμα δεν είναι να βρω ΕΓΩ το δικό μου σημείο G.....
    5)Σιγά ρε μην έγινε και χώμα με τα 2 σετ κοιλιακούς που κάνει στο γυμναστήριο! Αφού όλο τον υπόλοιπο χρόνο επιδίδεται σε μάτιng!! Του ανεβαίνει μετά το ανήθικο και σε κυνηγάει!Μωρό μου, όλα αυτά τα έχω ζήσει εγώ ή φίλες μου. Δεν ανήκουν στην φαντασία αλλά στην καγκουριά. Και χέσε με, σάμπως καταλαβαίνουν πολλοί την διαφορά ανάμεσα στα ακριβά και φθηνά εσώρουχα?? Κόκκινο- μαύρο να 'ναι κι ό,τι να 'ναι.... Παρεμπιπτόντως, ποτέ ξυραφάκι, χαλάει το δέρμα. Κερί κάνει ο κόσμος. Παντού.
    5)Εγώ δεν πάω γυμναστήριο ούτε για τιμωρία, το ξέρει όλος ο κόσμος αυτό. Σιγά μην πάω να τρέχω σαν τον μαλάκα χωρίς να φτάνω πουθενά. Εξάλλου βαριέμαι να γκομενίζω με τους ηλίθιους εκεί μέσα. Εξάλλου τί να το κάνω το κορμί; Πουλάω προσωπικότητα! (Λες γι' αυτό να μην με παίρνει κανείς; χαχαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχουμε δυσκολέψει τόσο πολύ τα πράγματα, είνια όλα θέμα στιγμής, γιατί χρειάζονται κανόνες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μικρή ανάσα, λίγο χιούμορ δεν βλάπτει ώρες ώρες. Και κάποια πράγματα είναι βασικά όπως και να το κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Tι να σου κάνουν τα προκαταρκτικά αν σου τύχει το ωραίο φύλο αγοράζει τα ακριβότερα αρώματα και δεν προλαβαίνει ποτέ να κάνει έστω τσατρα-πατρα ένα ντουζάκι

    έχει μεγαλύτερη συλλογή από στριγκάκια και από την Τσούλια Αλεξανδράτου αλλά τα θέλει μόνο να δουλεύουν για όταν δεν την πονάει το πιπί της , ασε που πάντα της πεύτουν μικρότερα τα κακόμοιρα .


    Τι τραβάμε και εμείς τα αγοράκια και που να πώ τον πόνο μου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 1)Δεν ταλαιπωρουμαι γιατι ο τοιχος δεν ειναι ζεστος και υγρος!Εσενα ηταν ολοι μοντελα η ο ερωτας της ζωης σου;Ειπα αμα η κοπέλα ειναι οχι παραιτητα να ειναι.Εγω δεν ειμαι μοντελο αλλα εχω το ''πακετο''.
    2)Γυμναστηριο πηγαινω τις στασεις τις αλλαζω αλλα εσεις δεν αντεχετε εκτος απο τα πιπινια που και διαθεση εχουν και ευλυγισια.
    3)10λεπτο ειπαμε μη μου κλεβεις 8 ολοκληρα λεπτα.Την κανουμε και εδω τη δουλεια μας αλλα το θεμα ειναι οτι τοτε ξεκιναει η κρεβατομουρμουρα σας η η αναλυση καθε χαζου θεματος που απασχολει το μυαλο σας.Ελεος!Μερικοι απο μας δουλευουμε το πρωι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 4)Εδω κανεις μεγαλο λαθος.Πρωτη και καλυτερη εσυ πρεπει να το ξερεις αυτο για να με καθοδηγησεις κι εμενα σωστα.Δεν ειναι ολα τα γατια ιδια σε αλλες το δαγκωμα αρεσει(το απαλο) σε αλλες οχι.
    5)Το ματιng το κανετε εσεις οταν πατε γυμναστηριο.Εμεις τα κανουμε και τα 2.Δηλαδη θες να μας πεις οτι γυρισε ο δικος σου ορεξατος και ξαναμμενος απο το γυμναστηριο κι εσενα δε σου αρεσε;Γιατι αν καναμε μονο 2 σετ δε θα ημασταν ιδρωμενοι.Η κλαση παντα φαινεται, και στο εσωρουχο.Σωστο για το κερι αλλα οχι να μεσολαβει κι ενα τριμηνο για την επομενη αποτριχωση.

    Ξυπνηστε!Δεν ειναι τιμωρια να φροντιζετε τον εαυτο σου την εμφανιση και την υγεια σας πηγαινοντας στο γυμναστηριο τεμπελοσκυλα!Μονη σου απαντησες για το αν σε παιρνει κανεις.Ως αντρας ενα θα σου πω.Δυστυχως η ευτυχως η εμφανιση και το σωμα παιζουν καθοριστικο ρολο για τα πρωτα βηματα μιας σχεσης.Εδω σε ενα interview παιζει ρολο.Ασε λιγο το blogging αλλαξτε μυαλα και προσεξτε την εμφανιση σας για να κανετε εναν αντρα να επιζητα αυτος να σας προσφερει τον οργασμο που τοσο επιθυμειτε οπως βλεπω απο το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. habilis έχει και κάτι κοριτσάκια... μπουμπούκια για μύρισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμε
    1)Εγώ όμως δεν είπα ότι ασχολούμαι με τον άλλον μόνο αν έχει φέτες κοιλιακούς ;)
    2)πάνε με πιπίνια. Πού είναι το πρόβλημα;
    3)ναι, όταν κρεβατομουρμουριάζετε εσείς να δεις τί καλά που είναι. Τέλεια λέμε!!! Λες κι εμείς δεν δουλεύουμε το πρωί.
    4)Εγώ το έχω βρει το δικό μου. Άλλη απορία;
    5)το ματιng το κάνουμε κι εμείς. Εγώ το βαριέμαι, ως εκ τούτου το έκοψα στα γυμναστήρια. Ποιός άντρας ζήτησε ποτέ κλάση;;; Για γυναίκα σε κόβω. Με τις αποτριχώσεις το λύσαμε νομίζω. Αυτή που βαριέται να την κάνει βαριέται και να ξυριστεί.

    Εσύ ξύπνα!!! Και βέβαια δεν είναι κακό να φροντίζουμε όλοι την εμφάνισή μας. Αλλά να υπάρχει και κάτι σε περιεχόμενο, αλλιώς πας άπατος. Ξεκίνα το blogging, μπορεί να μάθεις πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. βρε βρε τι θέμα!! χωράει μεγαααααλη κουβέντα αλλά ποιος ακούει,θα συμφωνήσω σε όλα γιατί τα εχεις τα δίκια σου!!
    καλώς σε βρήκα θα τα λέμε φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γειά σου Φούλη, καλώς ήλθες!!!!
    Το θέμα είναι καυτό, είδες, όλα τα αγοράκια παρεξηγήθηκαν...
    Θα τα λέμε κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Τελικά η μαλακία έχει πολλές εκφάνσεις. Χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @KitsosMitsos, ξέρεις τί λένε στο χωριό μου; Η μαλακία είναι υγεία, κάνει μπράτσα και ωραία φάτσα"
    Κοίτα πόσους ροδαλούς μπρατσαράδες έχει γύρω σου και θα με θυμηθείς :)
    Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ασε τι λενε εδω οι αντρες εχεις δικιο σε ολα! οχι ομως οτι πρεπει να προσποιουμαστε! σιγα μην του κανω τη χαρη δηλαδη για να μην του πεσει... ο εγωισμος. εξαλλου σε μια ειλικρινη σχεση αυτα πρεπει να συζητουνται και οι προσποιησεις ειναι βλακειες! και στο κατω κατω το ταξιδι εχει σημασια οχι ο προορισμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @Nefeli, άμα είναι να ακούω τη γκρίνια και την ανασφάλεια μετά, όπως είμαι και νυσταγμένη, άσε καλύτερα την ειλικρίνεια! Μερικές φορές το ψέμα σώζει (τον ύπνο μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Το ζευγαρι πρεπει να κανει οτι του καπνισει...Στην κυριολεξια.
    Οταν αυτο αρεσει και στους δυο τοτε ολα ειναι καλα και λεμε οτι ταιριαζουν.
    Οταν αρχιζουν τα φακιρικα τρικ,τοτε η φυση κανει τη δουλεια της τιμωρωντας το ζευγαρι και ως δια μαγειας μπερδευετε η δουλεια...

    Το ενδεχομενο να σας αρεσει οπτικα το ταιρι σας αλλα ο ερωτισμος του και το πως εκδηλωνεται αυτος στην "επιμαχη" στιγμη να μην σας ενεργοποιει οπως φανταζοσασταν δεν σας ετυχε ποτε?

    Ξεχνατε μαλον πως κανεις δεν ταιριαζει με ολους.

    Αυτο ειναι το παιχνιδι αιωνες τωρα.Αντι οι γυναικες να καθονται και να κατηγορουν τους αντρες,καλα θα κανουν να βρουν τον αντρα που ταιριαζει στην καθεμια και ολα καλα θα πανε θα το δειτε...

    Φιλια Ηω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πιπεράτε. αν βλέπεις μια γυναίκα και θέλεις να βγάλεις κάθε σου φαντασίωση η κοπέλα φταίει μετά; Τέλος πάντων, σε κάθε περίπτωση αν δεν σου αρέσει, συνεχίζεις να ψάχνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Φαντασιωση η ερωτισμος η οπως αλλιως λεγεται,πρεπει να μας το βγαζει το ταιρι μας.
    Δεν ειναι απαραιτητο να φταιει καποιος οταν αυτο δεν συμβαινει!
    Και φυσικα συνεχιζεις την αναζητηση οταν δεν σε "γεμιζει" στον βαθμο που επιθυμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μαλακια νο 6......ολα αυτα που γραφωνται εδω μεσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή