16/12/10

Ηώς

Αγαπητέ μου αναγνώστη καλησπέρα. Επειδή ως αντελήφθην εδώ και καιρό ελάχιστοι είναι αυτοί που αντιλαμβάνονται την κλίση του ονόματος της Ηούς, πόσο μάλλον τον συμβολισμό της, αποφάσισα να παραθέσω εν τάχει την ιστορία μου και τί ακριβώς συμβολίζω. Κατ' αρχάς, για να μπορείτε να μου απευθύνεστε ορθά θα παραθέσω την κλίση του ονόματος μου. Το κύριο όνομα Ηώς ανήκει γραμματικά στα σιγμόληκτα ουσιαστικά της Γ' κλίσης (όπως το αιδώς) και κλίνεται ως εξής:
 Η   ἠώς
Της ἠοῦς
Τη  ἠοῖ
Την ἠῶ
Ω   ἠώς
Εντάξει;;;;;; ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ;;;;; Μην πει κανείς ξανά το blog της Ηώς, θα σκοτωθούμε!!!!! Και ο σωστός χαιρετισμός είναι γειά σου (ω) Ηώς.

update. Μετά την ξεφτίλα που υπέστην από τις ορθότατες παρατηρήσεις των Κωνσταντίνου Καντακουζηνού και Κούλας το έψαξα το θεματάκι και συνειδητοποίησα ότι δεν ήξερα να κλίνω ούτε το ίδιο μου το όνομα η αμόρφωτη! Ευχαριστώ θερμά και τους 2!
Και πάμε παρακάτω... Γεννήθηκα την αυγή της 11/12/2009- πέρασαν τα γενέθλια μου, πείτε χρόνια πολλά, μέρα που η γράφουσα είχε ΠΟΛΛΑ νεύρα με έναν κόπανο εργοδότη. Έχω μια μεγαλύτερη αδελφή, την Σελήνη και έναν μικρότερο αδελφό, τον Ήλιο και στέκομαι πάντα ανάμεσά τους στις οικογενειακές φωτογραφίες κι ας είμαι η πιο κοντή και σύντομη και από τους δύο. Η μαμά Θεία και ο μπαμπάς Υπερίωνας είναι λίγο αυστηροί σε αυτά τα πράγματα, ξέρεις τώρα πώς κάνουν αυτοί οι Τιτάνες με το savoir vivre, μια ελαφρά υστερία την έχουν είναι η αλήθεια. Άμα σκάσουν μύτη και οι υπόλοιπες Τιτανίδες του σογιού, που δεν κοιτάνε τα χάλια τους που έχουν μπλέξει τις άνοιές τους και με λένε κόρη του αδελφού Ήλιου και της ξαδέλφης Ευφροσύνης- Νύκτας (κατά κόσμον Φρόσω) ή της Ευρυφάεσσας και ένα σωρό άλλα γελοία, η υστερία γενικεύεται. Το savoir vivre τις μάρανε τις καρακαηδόνες, που μπέρδεψαν τα μπούτια τους όλες ομαδικά και δεν ξέρουν ποιά γέννησε ποιά, θέλουν να εικάσουν και τον πατέρα ανάθεμα το σόι μου! Της Τιτάνας γίνεται κι εμείς κρυφό καμάρι... 
 
Είμαι η πιό όμορφη και καρακουκλάρα από τις μικρές θεότητες, γι' αυτό με ζουλεύουνε και με κουτσομπολεύουν απίστευτα οι κατσίκες, που για να σταυρώσουν γκόμενο Ήρα μου σταυρώνονται στο σοβάτισμα της μούρης τους όλη μέρα! Εγώ ξέρω ότι όλοι οι πίνακες και τα αγγεία που αραδιάζουν αφειδώς αυτοί οι φεγγαροπαρμένοι οι καλλιτέχνες με απεικονίζουν στο πλήρες κάλλος μου, άλλοτε με φτερά κι άλλοτε στο άρμα της δουλειάς. Το πιο γνωστό φυσικά πορτρέτο μου είναι αυτό που με πήρε μάτι ο ζωγράφος όταν βγήκα από το μπάνιο στην πηγή και έτρεχα παίζοντας με τις θεραπαινίδες μου. Λύσσαξε να το απεικονίσει, οπότε είπα να μην του χαλάσω το χατίρι αφού έτσι θα έσκαζα τις γκιόσσες, τόσο ΘΕΑ βγήκα αγάπη μου! 
 
Εγώ δεν είμαι καμιά αργόσχολη σαν τις άλλες. Η μάνα μου από μικρή μου πιπίλιζε τον εγκέφαλο να μπω στο Δημόσιο, να έχω το μεροκάματο το πλούσιο, το σίγουρο, το εξασφαλισμένο χωρίς να δουλεύω. Και στα αδέλφια μου το ίδιο έλεγε και το πιάσαμε όλοι καλά το νόημα. Βάλαμε μέσον και έναν Θεό που του κάλυψε κάτι λαμογιές ο μπαμπάς και του έκανα κάτι χαριτωμενιές εγώ, μπήκαμε όλοι στην ίδια υπηρεσία με μια γιαλαντζί προκήρυξη. Σιγά μην περίμενα τον ΑΣΕΠ δηλαδή. Δεν είναι καμιά κουραστική δουλειά, απλά μετράμε τις ώρες. Πάει πρώτα η Σελήνη, μετά πιάνω βάρδια εγώ και ανεβαίνω στο χρυσό μου άρμα που το σέρνουν κάτι κάτασπρα ψωράλογα. Από το φάε φάε Αμβροσία με απευθείας αναλήψεις δημοσίων έργων δεν περισσεύει και κανα φράγκο ούτε για να μου δώσουν καινούριο πέπλο, πόσο μάλλον άλογο της προκοπής οι καρμίρηδες. Ευτυχώς περιδιαβαίνω τον ουρανό από ψηλά και δεν βλέπουν τα χάλια μου. Πότε πότε ραίνω και από μια υδρία την γη να πέσει λίγη πάχνη να τελειώνουμε. Έρχεται μετά ο baby bro ο Ήλιος και με αλλάζει και πάω σπίτι να ρίξω καναν ύπνο της προκοπής μέχρι την άλλη μέρα. Έτσι σε ξυπνάω ευχάριστα και όμορφα κάθε πρωί, να βλέπεις κι εσύ κάτι καλό όταν ανοίγεις το μάτι σου. 
 
Θα μου πεις εγώ ηθοποιός ήθελα να γίνω, αλλά δεν βαριέσαι, καλά είναι κι εδώ, με 2 ώρες δουλειά την μέρα και μετά αραλίκι. Άσε τα επιδόματα που παίρνω. Τί επίδομα έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία θες, τί για την υδρία που κάθε τόσο την πετάω από το άρμα να γνωρίσω κανα καλό τεκνό που κόβω να περνάει από κάτω, μέχρι και για τα ψωράλογα μου δίνουν, αλλά τα ταίζω μισό σανό και τσεπώνω την διαφορά. Σιγά σιγά μάζεψα και την προίκα μου, έφτιαξα το παλατάκι μου στις όχθες του Ωκεανού κι όλα καλά. Άμα μου λείψει τόσο η υποκριτική πάω και σε καναν ερασιτεχνικό σύλλογο βρε αδελφέ, να μου φύγει η κάψα και να το παίζω και κουλτουριάρα, το πήρα απόφαση, από εδώ θα πάρω σύνταξη. 
 
Τέτοιος κορίτσαρος που είμαι, με τέτοια ομορφιά και προίκα και που φροντίζω και το παίζω και χαζή, όλα τα αρσενικά με βλέπουν και τους τρέχουνε τα σάλια. Η κολλητή μου η Ηβη μου έδωσε και το αγέραστο νερό και κάτι καλλυντικά που της περίσσευαν και μέρα δεν περνάει από πάνω μου τόσα χρόνια. Τί δεν ακούω όταν περπατάω σεινάμενη κουνάμενη στα μονοπάτια του Ολύμπου... φάενναν με φωνάζουν, βοώπιν, ευπλόκαμον, κροκόπεπλον, λευκόπτερον, ροδοστεφή, ροδόσφυρον, ροδοδάκτυλον, χρυσήνιον, χρυσόθρονον, χρυσοπέδιλον, ό,τι βάλει ο νους σου λέμε. 
 
Στα μικράτα μου ήμουν χαμηλοβλεπούσα μυξοπαρθένα, αλλά μετά γνώρισα τον Άρη, τον θεό του πολέμου. Mon dieu, τί μανάρι ήταν αυτό;; Με έβαλε από κάτω και είπα τον Δεσπότη Παναγιώτη. Με έκανε γυναίκα και πολύ το ευχαριστηθήκαμε και οι δύο. Αλλά μας πήρε πρέφα η καρακάξα η Αφροδίτη. Η Αφροδίτη ήταν παντρεμένη με τον Ήφαιστο, αλλά το στεφάνι της το τιμούσε με τον Άρη. Μεταξύ μας ο Ήφαιστος δεν βλεπόταν, αλλά κι αυτή η άτιμη χάλια τον είχε επίτηδες, για να φαίνεται πιο όμορφη και να την βγάλουν αυτή Θεά της ομορφιάς. Μου την έφαγε την κορδέλα της σταρ Ελλάς, αλλά κι εγώ της έφαγα τον γκόμενο, να μάθει αυτή. Μόλις το πήρε πρέφα σκύλιασε από το κακό της η καρακάξα και με καταράστηκε να μην ικανοποιηθώ ποτέ ξανά. Δηλαδή οργασμός γιοκ! Το πήρα σερί κορδόνι κι εγώ μετά, είδα και το Beverly Hills καμιά 200αριά φορές από το σημείο που ξεπαρθενιάστηκε η Donna μέχρι το τέλος και άρχισα να το λέω καλά το παραμύθι. 
 
Ο μπαμπάς όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο με τον Άρη φρόντισε να με κουκουλώσει στα γρήγορα με τον Αστραίο. Αυτός βρωμούσε βαρβατίλα, φαντάσου ότι με έβαζε στους σομιέδες και έβγαζα οκτάδυμα. Κάναμε κάμποσα παιδιά, που τα βόλεψα κι αυτά όλα στο Δημόσιο ως αστέρες, τον Εωσφόρο (Αυγερινό) και τους τέσσερις κύριους ανέμους Αργέστη, Βορέα, Ζέφυρο και Νότο (προσωποποιήσεις κυρίων διευθύνσεων), και μία μοναχοκόρη την Δίκη, που της έχω αδυναμία. Μου πέθανε νωρίς όμως ο σύζυγος και έγινα (πολύ) εύθυμη χήρα. 
 
Μετά γνώρισα σε ένα πάρτι τον Τιθωνό, το δεύτερο σύζυγό μου. Τον ξέρανα με κάμποσο νέκταρ παραπάνω και τον πήρα στο παλάτι μου γιατί ήταν κι αυτός κουκλί ζωγραφιστό και με ένα φούσκωμα κάτω από τον χιτώνα άλλο πράγμα... Αυτός δεν είχε μάνα, μόνο πατέρα είχε, τον Λαομέδοντα, που μετά τον έπνιξε η Ήρα στην Τροία με τα φίδια και ξεμπλέξαμε από πεθερικά. Ήθελε να πνίξει και το μωρό μου, αλλά τους ξέφυγε γιατί ήταν μεγάλος τσάκαλος, για να ομορφαίνει την ζωή μου. Αυτόν τον αγάπησα πολύ και τον φρόντισα όσο δεν φρόντισα ούτε τα παιδιά μου. Ήταν αθάνατος, αλλά δεν ήταν και αγέραστος και με το πέρασμα του χρόνου μου χάλασε και δεν μπορούσα να τον βλέπω. Γι' αυτό ζήτησα από τον Δία, που δεν ήταν και ασυγκίνητος στην γυναικεία ομορφιά μου, να μου τον κάνει τζιτζίκι για να τον ακούω πάντα το χρυσούλι μου. Διέδωσα και ότι την κοπάνησε στην Αιθιοπία και όλα καλά, μπορούσα να αναζητήσω άλλον σύντροφο. 
 
Τότε γνώρισα τον Ωρίωνα. Έχω κόλλημα με τους ωραίους άντρες, τί να κάνω; Φημισμένος παντού για την ομορφιά του και για το ταλέντο του στο κυνήγι, εκπλήρωνε όλες τις προϋποθέσεις. Ήταν καλός κουβαλητής και ακούραστος εραστής. Τον στεφανώθηκα κι αυτόν, γιατί είχε πολλά λεφτά, αλλά μου τον φάγανε μπαμπέσικα για κάτι σαχλαμάρες. Μετά δεν ξαναπαντρεύτηκα γιατί είχα μπουχτίσει να πλένω τις κάλτσες τους και τρις χήρα ίσον μαύρη χήρα. Βέβαια καλοπέρασα. Όποιο τεκνάκι μου γυάλιζε δεν το σκεφτόμουν και πολύ, το απήγαγα και στο παλάτι! Έκανα ένα κάρο δεσμούς και επίδεσμους, με όποιον περνούσε από μπροστά μου. Κάθε βδομάδα ανάκλιντρο άλλαζα, αφού με τον ξυλουργό γίναμε κώλος και βρακί κάποια στιγμή. Πάντως κανέναν δεν ξαναπήρα στον λαιμό μου, γιατί φαρμακοτέτοια βγήκα τελικά. 
 
Αυτή είμαι λοιπόν, ένα πάντα νέο και δροσερό κορίτσι του χθες, του σήμερα και του αύριο. Είμαι εδώ κάθε πρωί και φροντίζω να σου κάνω όμορφη την μέρα. Βλέπω τα πάντα από ψηλά και σχολιάζω ό,τι συμβαίνει. Κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε....

50 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα κι από δω κι έχω να επισημάνω το εξής:
    1.Φαντάζομαι έχεις καταλάβει πως του μπλόγκ του έχεις σκίσει τα ράμματα με τα templates!
    2. Πες τα ντε γιατί διαβάζω ανορθογραφιές και ασυνταξιές δημοτικού και μου γυρίζει το μάτι.Ειδικά αυτή την παθητική φωνή σε λέξεις όπως π.χ. "φαίνεται" τη γράφουν συνεχώς "φαίνετε" και γενικώς την έχουν καραπηδήξει! :P:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή Ηώς, κάνετε λάθος. Η κλητική είναι "Ηώς" (όπως η ονομαστική) και η δοτική είναι Ηοί (με περισπωμένη), διότι το ουσιαστικόν Ηώς είναι σιγμόληκτον γ' κλίσεως θηλυκόν ακατάληκτον εις -ώς, όπως η "αιδώς":
    η αιδώς
    της αιδούς
    τη αιδοί
    την αιδώ
    ω αιδώς
    (γενική, δοτική, αιτιατική: με περισπωμένη. Βλ. και Μ. Οικονόμου, Γραμματική της Αρχαίας Ελληνικής, παρ. 135, που λέγει ότι κατά το "αιδώς" κλίνεται και το "ηώς" - και ως κύριον όνομα "η Ηώς").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να το χαίρεσαι το Blogάκι σου βρε.

    Εδώ που τα λέμε δεν άφησες σερνικό για σερνικό. Ό,τι κυκλοφορούσε έγινε δικό σου. Ρε μπράβο! Αλλά από ικανοποίηση, Nothing? Τι ζημιά σου έκανε αυτή η Αφροδίτη ρε παιδί μου;

    ΥΓ Ωραίο όνομα, αλλά άντε να βρούμε άκρη τώρα...

    ΥΓ 2 Μάγισσα Κίρκη ( άλλο ένα πλάσμα της Ελληνικής μυθολογίας, σε μετατρέπει σε γουρούνι και μπορεί να καταλήξεις σε κανένα ψητοπολείο στη Βάρη, σουβλιστός)Χαχαχα Πες άν σου αρέσει καλέ :P Και δεν έγινε αλλαγή Template... Απλά την Αυγή, την κάναμε (κρ)αυγή Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά την Αυγή, την κάναμε (κρ)αυγή

    ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!

    Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί μου΄χει καεί ο εγκέφαλος από τη σιγμόληκτη-σεισμόπληκτη-whatever ανάλυση του κυρίου Κατακουζηνού -πες τον Γραμματική του Τριανταφυλλίδη-πιο πάνω.Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με λίγα λόγια "της εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα".(με την καλή έννοια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτο που κρατάω απ΄ολο αυτό ειναι οτι το όνομα σου (όπως ηταν και αναμενωώμενο αλλωστε) ανηκεί στα ανώμαλα ουσιαστηκά Γ΄ (γαμα) κλίσης.
    Εγω φταίω..;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ τοσο καιρο που σε φωναζω Ηως να σκίσω τα πτυχία μου; Ο Κωνσταντινος εχει δικιο λοιπόν! Η δοτική θελει οι (ηοι) στο τελος χωρις υπογεγραμμένη παρακαλώ, και η κλητική ομοιότροπα με την ονομαστική! Ω Ηως.κρατα δηλαδη το ισχυρό θέμα της λέξης όπως και στην ονομαστικη! Συνηθως εδω τη γενική κανουν λαθος! δηλαδεη λενε της Ηως ενω το σωστό ειναι της Ηους.

    Ωστόσο:

    ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ

    Αν εσυ θες να σε φωναζουμε στη κλητικη Ηω κανενα προβλημα!

    Η ιστορία σου τα σπάει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω Ηώ (χαχαχα) καλημέρα !

    Άψογο κέιμενο, μου θύμισε την Ελληνική Μυθολογία του Νίκου Τσιφόρου.

    Και την πλάκα του έχει, και ακριβές είναι και τις σποντίτσες του (μη παραλείψεις !!) να μη ξεχνιόμαστε...

    Φτου σου βρε...

    Σε φόρμα όταν το έγραψες. Παντα έτσι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαγισσούλα μου, ευχαριστώ για τις ευχές. Όσο για τις συνεχείς ανακαινίσεις του blog... ψάχνω ακόμη να βρω τί μου αρέσει πιο πολύ, ΤΟΣΗ αποφασιστικότητα λέμε!!!! Περίμενε, την άλλη βδομάδα μπορεί να το δεις ως Γκουέρνικα!
    Δεύτερον οκ, κι εμένα και σε όλους μας ξεφεύγουν ενίοτε λαθάκια, ειδικά όταν κάνουμε αναρτήσεις σεντόνια (πχ ΕΓΩ). Αλλά μερικά ορθογραφικά βρε παιδί μου βγάζουν μάτι!!!! Πού να δεις στο msn μια φορά που μαλώναμε με κάποιον γιατί μου έλεγε ότι το όνομά μου είναι Η Ηώ και όχι η Ηώς... τρελό γέλιο!
    Αν και όπως απεδείχθη δεν ήξερα να με κλίνω σωστά. χαχαχαχαχαχαχαχα
    Και δεν καταλαβαίνω προς τί ο γέλωτας.. Είμαι αυγή που κραυγάζει! χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάνσοφε Κωνσταντίνε Καντακουζηνέ, έχετε απόλυτο δίκαιο. Όντως έσπευσα να διορθώσω την λανθασμένη εγγραφή με την ορθή που τόσο ευγενικά μου υποδείξατε. Πάντα εκπλήσσομαι και βεβαίως διδάσκομαι από την ευρυμάθειάν σας. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Gaurako, ευχαριστώ φίλε μου, και πού να δεις τί τρελό πάρτι έγινε στα γενέθλια, που μπερδεύτηκε ο κόσμος εξαιτίας ενός άλλο και νόμιζε ότι γενέθλια έχει η γράφουσα αντί του ορθού γεγονότος των γενεθλίων της Ηούς... Τρελό πανηγύρι λέμε!!!!!
    Κοίτα, με τα σερνικά το ανέλυσα διεξοδικά. Νέα είμαι, κούκλα είμαι, γιατί να μην έχω όποιον θέλω δηλαδή; Χρωστάω πουθενά; ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΚΑΞΑ! Άμα δεν ήταν κόρη του Δία σιγά μην την βγάζανε θεά της ομορφιάς... οικογενειοκρατία, τί να πεις;
    ΥΓ Όποιος κατάλαβε κατάλαβε... Στο κάτω κάτω καθένας τα δικά του συμπεράσματα δεν βγάζει;
    ΥΓ2 Να σε δω τί θα κάνεις μόλις μου καρφωθεί πάλι η Γκουέρνικα, πώς θα το μαζέψεις... χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kalitere, από την αρχή του χρόνου της Τιτάνας γίνεται λέμε... μόνο στη Ηώ θα τα ρίξουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. geoaman, όπως είδες μας τάπωσαν ο αγαπητός Κωνσταντίνος και η φίλη Κούλα. Κρατάμε την Γ' (γάμα) κλίση και πετάμε τις ανωμαλίες...
    (μμμμμ, που ήταν και αναμενόμενο!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Coula, φίλη μου, να αφήσεις τα πτυχία σου στην κορνίζα και να έρθεις να κάνουμε τα δικά μου κομφετί. Έχεις δίκιο κοπελιά, υποκλίνομαι.
    Παρεμπιπτόντως εσύ και Αναξίμανδρο να με πεις, πάλι θα γυρίσω να ακούσω....
    Ευχαριστώ φιλενάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. GiP, να σαι καλέ φίλε μου για τα καλά σου λόγια! Πάντα με την γλύκα στο στόμα μου έρχεσαι εδώ. Περνάς από τον Χριστόφορο πρώτα;; Σιγά μην άφηνα τις σπόντες απέξω. Άλλωστε χωρίς αυτές δεν θα είχε λόγο ύπαρξης το παρόν.
    Κι εσύ ρε GiP ( και Τζιπ, μην σου πω και Jeep) να έχεις πάντα κέφια, να με κάνεις να γελάω! Και μην φτύνεις με τούτο το κρύο, θα με πουντιάσεις τοπικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "φάενναν με φωνάζουν, βοώπιν, ευπλόκαμον, κροκόπεπλον, λευκόπτερον, ροδοστεφή, ροδόσφυρον, ροδοδάκτυλον, χρυσήνιον, χρυσόθρονον, χρυσοπέδιλον, ό,τι βάλει ο νους σου λέμε"
    Oh mon Dieu! Πολλες αγνωστες λεξεις! Βραχυκυκλωσα! :Ρ

    Καλα μαρη... κανεναν δεν αφησες απαρτο? Τι εισαι εσυ? :Ρ

    Περα απο την πλακα, ηξερα οτι το σωστο ειναι "της Ηους". Αλλα δεν ξερω βρε παιδι μου... μου καθεται πολυ στραβα και προτιμω να πω "της Ηως" (και ας ειναι λαθος).
    Το νεο λουκ ομορφο... και καθολου κουραστικο! ;)

    Φιλακια Ηως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένη μου ω Ηώς.. εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να σου τυχαίνουν όμορφοι άντρες στο διάβα σου.Σε ευχαριστώ που με ανέφερες στο βιογραφικό σου..
    Εγω πάλι εχω πάθει αυχενικό και φοράω κολάρο.Το δεξί μου χέρι διαπερνούν απίστευτοι πόνοι γι αυτό ελπίζω να εκτιμήσεις αυτά τα λίγα που σου γράφω.
    Φιλιά
    Ωκεανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε Ηώς(χέσε με! αν είναι ν'ανοίγω τον Τριανταφιλίδη κάθε φορά που θα σε γράφω)
    εσύ δεν άφησες γκόμενο για γκόμενο όρθιο!
    Τουλάχιστον χάρηκες τα νιάτα σου και το αιδοίο σου :))

    Υπέροχο κείμενο!
    Να χαίρεσαι το μπλοκάκι σου και να σου φέρει όσους γκόμενους είχε η Ηώς και ακόμα περισσότερους!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το χάρηκα από τη αρχή μέχρι το τέλος το θαυμάσιο όλο χιούμορ αλλά και γνώσεις κείμενό σου. Πολύ έξυπνη ιδέα να μας δώσεις με πρόσχημα την σωστή αναφορά στο όνομα την υπέροχη μυθολογική του διάσταση αγαπητή μου Ηώ.
    Με την ευκαιρία, μου φαίνεται ότι έχουμε καιρό να ιδωθούμε ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρησιμότατο το πινακάκι με τις κλίσεις, αλλά η δοτική σε τι χρησιμεύει ακριβώς; Εγώ πάντως λέω να μην σου κάνω κλητική προσφώνηση, για να ξεμπερδεύουμε, μα όνομα είναι αυτό που διάλεξες;;;; Πολύ πλάκα η ιστορία σου πάντως :) Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχα εγώ δεδομένων και των κεφαλαίων.. σκέφτικα ότι θα είναι αρκτικόλεξο.. (πχ Ηλθε Ωσαν Σύφουνας..) και το διατηρούσα άκλητο.. με αποτέλεσμα κατά λάθος να το γράφω σωστά.. σήμερα μου ήλθε να το χειρηστώ σαν όνομα.. και παρά την αιδώ (που την έχω αφοδευμένη έτσι κι αλλιώς.. μαζί με την ορθογραφία).. είπα να σε κλίνω.. και έκοψα το ς στην κλιτική.. :):)
    ε έχασε η βενετιά βελώνι.. :):)
    χρόνια πολλά για ότι κι αν γιόρταζες σε εκείνη την ημερομηνία.. :):)
    κατατοπιστικότατο.. (ναι ναι κι εμενα μου θύμησε τσιφόρο φυσικά).. και διασκεδαστικότατο.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ....ΗΩ ΜΟΥ!!!

    ...Και ομως ΤΗΣ ΗΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!!!!
    (ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ).

    ,,,,θα επανελθω....ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΨΑΞΕΙ!!!

    ευχαριστιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. συμπληρωνω:

    Για την ονομαστικη ΟΜΩΣ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ...

    Ισχυει βεβαια ΤΟ ΗΩΣ, αλλα νομιζω και το ΗΩ ΤΗΣ ΗΟΥΣ...στην ΑΠΛΗ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ τουλαχιστον.

    Το κειμενακι σου...ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΙΕΝ!!!!
    απολαυστικοτατο...Νεοελληνικοτατο!!!

    ΧΑΙΡΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟΕΣΣΑ ΗΩΣ!!!!(υποθετω το θηλυκο του ΕΩΣΦΟΡΟΥ)....σαν το χαριεν...καθαρευουσιανικα...ΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ:...Τα χρωματα στο φοντο σου...ΤΕΛΕΙΑ..οι ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΑΨΟΓΕΣ...

    Το θεμα του κλασικου πινακα που διαλεξες ....ειδικο ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ...ΚΑΙ ΓΙ ΑΛΛΟΥΣ ΦΡΙΚΗΣ!!!!χαχααααααα!!!
    Δεν πειραζει ομως εγω θα σ αγαπω και μη σε νοιαζει!!!χαχααααα!!!
    Αλλωστε ....ΤΗΝ ΛΕΥΚΟΤΙΝ ΤΟ ΡΟΔΟΧΡΟΥΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙ ΜΕΛΑΙΝΗΣ ΣΙΝΔΟΝΗΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΜΕΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΩΝ!!!!χαχααααααα!!!!

    εκ νεου λοιπον:
    ΧΑΙΡΕ ΚΑΛΛΙΠΗΓΟΣ ΗΩΣ!!!!

    (πηγη:...ο πισινος!!!για παραδειγμα πηγολαμπιδα-κολωφωτια).

    ευχαριστιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για αυτοβιογραφία μια χαρά το πήγες! Χαχα!
    Σε μάθαμε λοιπόν ποια είσαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λόλα, είδες πόσες ιδιότητες έχω η άτιμη; Στο λεξικό γρήγορα!!!
    Σιγά που θα άφηνα ωραίο αγόρι να περάσει άπαρτο! Αλλά το τίμησα το στεφάνι μου...
    Ευχαριστώ Λόλα μου, το φτιάξαμε τελικά το blog και πολύ μου άρεσε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωκεανέ μου, γειτονάκια είμαστε χρόνια τώρα, τα έχουμε ξαναπεί αυτά.. Ήταν δυνατόν να μην το πω; Αφού από τον κακό γείτονα καλύτερο είναι το κακό σπυρί!
    Τί έπαθες εσύ πάλι; Κακογερνάς;;;;;
    Φιλάκια φίλε μου και περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. zoyzoy, πες με όπως θες, σε όλα απαντάω, δεν θα σε στείλουμε τώρα και για μεταπτυχιακό, μια χαρά είναι το νησί σου..
    Ευχαριστώ βρε θαλασσινό κορίτσι, αλλά από το blog νομίζεις περιμένω να βρω γκόμενους;; Μια βόλτα στην παραλία υπόθεση είναι, αφού είμαι και πανέμορφη η άτιμη! :Ρ
    Φιλιά στεριανάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μου, έχουμε καιρό να βρεθούμε είναι η αλήθεια, ήμουν στο τρέξιμο και δεν προλάβαινα ούτε να το ανοίξω το PC. Ξέρω ότι με συγχωρείτε προκαταβολικά για τις απουσίες μου, γιατί με καταλαβαίνετε καλά.
    Τα λόγια σου είναι πιο γλυκά κι από τα μελομακάρονά σου. Ευχαριστώ καλέ μου φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. astakoula μου, η δοτική καταργήθηκε εδώ και χρόνια, και αμφισβητείται αν αντικαταστάθηκε από την Γενική ή την Αιτιατική. Εξ ου και οι εκφράσεις "μου λες"(Αθήνα) και "με λες"(καρντάσια" είναι εξίσου σωστές και τροφοδοτούν μεγάααλη διαμάχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. koulpa χαμογελαστέ μου φίλε, αφοδευμένη έχεις την ορθογραφία, έ? Κοίτα να δεις, δεν το είχα προσέξει... χαχαχαχαχαχαχαχαχα :)) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λοιπόν στην TV (σε όλα πρωϊνάδικα και μεσημεριανάδικα)

    αναφέρονται:

    - Η Αθηναΐς, της Αθηναΐς
    - Η Χάρις, της Χάρις,
    - Η Χρυσόθεμις, της Χρυσόθεμις
    - ο Κρέων, του Κρέων

    Δηλαδή βλέπουμε ότι όλα τα ξενικά ονόματα δεν κλίνονται στην Ελληνική Γλώσσα.

    Νομίζω σε αυτήν την περίπτωση ανήκει και το επίσης ξενικό όνομα "Ηώς"

    άρα η Ηώς, της Ηώς και πάει λέγοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. iamaticus γιατρέ μου, Η Ηώς της Ηούς, δεν θα τα ξαναλέμε, 250 γραμματικές ανοίξαμε...]
    Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο, είχα καιρό να γράψω με τόση ευχαρίστηση και έμπνευση...
    ΧΑΙΡΕ γιατρέ μου
    Η καλλίπυγος Ηώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Kitso Mitso, έχεις να δεις ακόμη... μείνε συντονισμένος :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ionn, αν στα πρωϊνάδικα και τα μεσημεριανάδικα ήξεραν Ελληνικά, θα είχαμε ίσως ποιοτική τηλεόραση. Τώρα από πχιοτητα... άσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλέ με μπερ΄δεψατε με τις αιτιατικές και τους παρατατικούς υπερσυντέλικους πρωί πρωί. Ουφ, χρόνια πολλά και όταν ξεζαλιστώ θα διαβάσω και το υπόλοιπό πόστ χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτή κι αν ήταν ιστορία, αυτοβιογραφία δηλαδή!
    Μακάρι τέτοια να μας δίδασκαν στο σχολείο, θα περνούσε πολύ πιο ευχάριστα η ώρα!!
    Καλώς σε βρήκα!! Ω Ηώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. mahler76, είπαμε να ομιλούμε σωστά Ελληνικά...
    Το παρακάτω είναι πιο διασκεδαστικό!

    Sweet truth!, καλώς μας ήλθες! Αν μας τα δίδασκαν έτσι στο σχολείο κι όχι ξύλινα και ανόητα ίσως να ήμασταν και πιο μορφωμένοι και καλλιεργημένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. xaxaxa μόνο η ορθογραφία σε απασχόλησε από το σχόλιό μου; :):)
    ευτυχώς.. στο γυμνάσιο ο φιλόλογος μας προέτρεψε να διαβάσουμε όλα του τσιφόρου.. μπορεί να μη με έπισε για την αξία της ορθογραφίας αλλά κάτι καλό έκανε ο άνθρωπος.. το άλλο που μου άρεσε ήταν ότι μας έβαζε ανά ομάδες να κάνουμε εργασίες απο εξωσχολικά βιβλία και να παραδίδουμε εμείς το επόμενο μάθημα στην ιστορία.. :):)
    νεκρούς ξεθάβω πάλι.. :):)
    την καληνύχτα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. koulpa, εμένα πάλι μου έκανε πολλά βιβλία δώρο η μαμά μου. Να 'ναι καλά, γιατί αν περίμενα από εκπαιδευτικούς- παιδαγωγούς (μην χ@σω), ακόμη στην αλαφαβήτα θα ήμουν...
    Καληνύχτα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ....Εν ταξει bre Ηω μου συχωρα μας....

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙΣ...
    ...και για το καλλιπΥγος!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. xaxaxa υπήρξα τυχαιρός στο γυμνάσιο.. αλλά πριν και μετά.. καλά την αλφάβητο και την προπαίδια δε με πίσανε να τα μάθω.. ή μάλον να τα λέω.. :):)
    ευτυχώς κι εμένα ξέρανε ότι μόνο βιβλία δεχομαι για δώρο.. εκτώς της μάνας είχα και καλούς θείους.. :):)
    να καταθέσω κι εγώ ότι πολύ μου αρέσει το φόντο.. :):)
    την καληνύχτα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια Πολλά
    βρε Ηώ και απο μένα

    Να περάσεις τις γιορτές όσο καλύτερα γίνεται.

    Υγεία και ευτυχία νάχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΗΩΣ ΜΟΥ!!!! (συνεμορφωθην!!!χαχαχαααα!!)

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ+ΚΑΛΑ!!!!

    ...Και να ξερεις σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ...και σαν ΗΟΥΛΑ...

    ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ...και σαν ....ΟΥΛΑ!!!!....ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΟ σουηδεζικο+σεξυ!!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια σου Πολλά !!

    Να σαι Γερή πανω από όλα, ευτυχισμένη και ότι επιθυμείς να το πάθεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. iamaticus, γιατρέ μου, για να θυμάσαι το καλλίπΥγος θα σκέφτεσαι το απλό σχήμα (Υ)

    Χρόνια πολλά, καλά και χαμογελαστά και σε εσένα γιατρέ μου, κι εγώ σας αγαπώ πολύ τους περισσότερους τουλάχιστον... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. koulpa χαμογελαστέ, υπήρξες τυχερός. Αλλά γιατί τόση απαξίωση στην ορθογραφία αγαπητέ;;;
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Φίλε μου Ionn, εσύ γιατί είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις πολύ καλές γιορτές;;;;
    Φιλιά αγαπητέ μου, τις ευχές μου γι ό,τι καλύτερο....

    GiP, να σου έρθω Χριστουγεννιάτικη (Αρμένικη) βίζιτα;;;;
    Χρόνια πολλά, καλά και χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. βασικά δεν ξέρουν καν το όνομα Ηώς ,θα ξέρουν και πως να το κλίνουν ?
    το λέω γιατι με λένε Ηώς και οποτε το λεω σε καποιον με κοιταει περιεργα και νομιζει πως τον κοροιδευω .
    οσο για το αρθο σου.απο την στιγμη που αρχισες με επίσημο υφος ετσι επρεπε να το συνεχίσεις .αλλα γενικος ειναι καλο....καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή