1/7/10

Ιούλιος

Με τούτα και μ' εκείνα, τον βγάλαμε τον Ιούνιο. Κάτι το μουντιάλ που την βγάζαμε στο σπίτι με πίτσες και μπίρες, κάτι ο καιρός που ελέγχεται επίσημα πλέον από το ΔΝΤ και με το που πλησιάζει Παρασκευή ρίχνει καρεκλοπόδαρα και σου κόβει κάθε διάθεση για έξοδο φτάσαμε στα μισά του καλοκαιριού και μόνο 5 μπάνια έκανα η καψερή.  'Οχι τίποτα άλλο, αλλά έλειπα και εκτός έδρας και δεν κατάφερα ούτε ηλιοθεραπεία στο μπαλκόνι να κάνω. Κάτασπρη έμεινα πάλι, με εξαίρεση το αριστερό μπράτσο που μαύρισε από το παράθυρο του αυτοκινήτου (μαύρισμα του ταρίφα- κι ας με συγχωρέσουν οι συμπαθείς επαγγελματίες) και τα σωθικά μου που μαύρισαν από το κακό μου (αλλά αυτά κι από τον χειμώνα ήταν έτσι).
Καλό μήνα λοιπόν, ήρθε η ώρα να ξεχυθούμε στις παραλίες. Εύχομαι σε όλους να έχετε έναν υπέροχο μήνα, γεμάτο ήλιο και θάλασσα. Η συμβουλή  του μήνα είναι να απομακρύνουμε όσους μας χαλούν το καλό feng shui. Στο πυρ το εξώτερο οι κακιασμένοι και οι ξινομούρηδες. Αυτό τον μήνα θέλω δίπλα μου γελαστούς ανθρώπους με όρεξη και κέφι. Για να πάει καλά το καλοκαίρι.



28 σχόλια:

  1. Απο σένα δεν πέρασε ακόμα ο Σκρουτζάκος με το μοτοσακό του, να σου ευχηθεί???
    Καλό μήνα, καλά μπανάκια και κυρίως καλούς φίλους δίπλα σου...
    Τον σύζυγο μη τον πάρεις μαζί σου..στρώστον στην δουλειά..!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό και ηλιόλουστο μήνα να έχουμε..

    δέν μπορεί, θα κάνουμε κι άλλα μπάνια..

    καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kariatida62, δεν τον είδα τον Σκρουτζάκο. Γιατί όμως το αποπαίρνεις το παιδί;
    Καλό μήνα αγαλματένια μου, και σε εσένα εύχομαι τα καλύτερα.
    Τον σύζυγο θα τον έχω κατά πόδας, είδες τί γίνεται ;) χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευρύνοε, εσύ τα άρχισες από ό,τι είδα. Άντε και στα δικά μας!
    Καλό μήνα και ένα όμορφο απόγευμα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με κείνες τις σαγιονάρες αφημένες εκεί στην άμμο κοντά στο κύμα αποκλείεται να μην περάσεις καλά. Αφέσου στο κύμα και άφησε τους ξινομούρηδες μαγιά τα γιαούρτια.
    Τα χαμόγελα μας συντροφιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα μαγισσούλα μου, με πολλά χαμόγελα για εσένα.
    Φιλιά στο μουτράκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστόφορε, λέω αλλά δεν θα το κάνω λόγω δουλειάς. Κανα απογευματάκι μόνο. Θα χαμογελάω στα κύματα κι από εσένα πάντως!
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε βέβαια πως να καταφέρεις να κάνεις ηλιοθεραπεία στο μπαλκόνι αν τα βράδυα ξενυχτάς και είσαι μέσα στήν κρασοκατάνυξη...;
    Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες..
    Kαλό μήνα γκρινιάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με κείνες τις σαγιονάρες αφημένες εκεί στην άμμο κοντά στο κύμα αποκλείεται να μην περάσεις καλά. Αφέσου στο κύμα και άφησε τους ξινομούρηδες μαγιά τα γιαούρτια.
    Τα χαμόγελα μας συντροφιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. xaxaxa εγώ ουτε την έιδα ακόμα τη θάλασσα.. θα πάρω όμως μια γερή εβδομαδιαία δόση.. απο το σάββατο.. λόγω σιτιοπλοικού αγώνα.. και δε παραπονιέμαι.. :):)
    από χαμόγελα και κέφια αλλο τίποτα.. :):)
    καληνύχτα και καλο μήνα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωκεανέ, υπερβολές... σαν παιδί κι εγώ παρασύρομαι καμιά φορά από τις κακές παρέες, το ομολογώ. Αλλά τα βράδια τί ηλιοθεραπεία να κάνεις;
    Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ionn, άρχισες πάλι τα σάπια σου τα κλεψιμέϊκα? Αρνούμαι να απαντήσω αν δεν μου δώσεις μια ευχή δική σου.
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε μου Koulpa, κι εγώ λέω το Σ/Κ να κάνω λίγη ηλιοθεραπεία, αλλά πιθανότερο το βρίσκω να μαυρίσω άλλους 2 τόνους το αριστερό μπράτσο όσο θα πηγαίνω. :))
    Το κέφι πάντως είναι αμείωτο!! :))
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να πάτε όλοι στο διάολο !!!!


    Δε ζηλεύω ρε ! Δε ζηλεύω !!!!!! ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ ΚΑΘΟΛΟΥΥΥΥΥΥ !!!!!!!!!!!

    (βαθιές ανάσες..."είμαι ο CsLaKoNaS κι είμαι καλά" !! )

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχαχαχαχαχα
    Λάκωνα, πότε μας έρχεσαι με το καλό; Καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα Χριστούγεννα!

    Ως εκ τούτου ...Κακό ψυχρό και ανάποδο μήνα !!!

    ( :))) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έλα τώρα Λάκωνα, μην γίνεσαι κακός! Α άλλη πλευρά του Ατλαντικού ενδείκνυται για πολλά. Βέβαια όχι για βουτιές πλέον, εδώ έχεις δίκιο. Εμείς σε ζηλεύουμε για άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί τσαντίζεις τον Λάκωνα?
    χα..χα..
    Είναι ο μόνος στο Διαδίκτυο που έχουμε ταυτόσημη άποψη.
    πλην καλλιτεχνικών θεμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ionn, εγώ τσαντίζω τον Λάκωνα; Ίσα ίσα μου είναι εξαιρετικά συμπαθής. Και τον ζηλεύω και λίγο που βρίσκεται εκεί. Αλλά για μπάνια δεν είναι, έχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ΗΩΣ

    Τι να ζηλέψεις καλέ; Που όλοι μου οι φίλοι έχουν φύγει για τα σπίτια τους. Που έχει φύγει ακόμα και η κοπέλα μου και κάνει μπάνια στην Εύβοια; Που είμαι κλεισμένος μέσα ολόκληρα 24ωρα διαβάζοντας για εξετάσεις; Άστα...περνάω το χειρότερο καλοκαίρι της ζωής μου....

    Δεν πτοούμαι όμως. Επιλογή μου είναι όλο αυτό το χάλι που περιέγραψα ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ !

    Για την ώρα κάνε μία βουτιά και για μένα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΩ ΜΟΥ!!!!...

    Για σκεψου Ηω μου ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ....

    Καθε στροφη και ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ!!!
    Καθε ανηφορα και ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ!!!
    Καθε σταση λεωφοριου κι ενα ΚΟΡΙΤΣΙ ΟΜΟΡΦΟ!!!
    Καθε παπακι και ΕΝΑΣ ΟΡΜΗΤΙΚΟΣ ΝΕΟΣ!!
    ....κι απο πανω...Ο ΗΛΙΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ!!!

    ....κι μια ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΟ...να περιμενει ΜΑΓΕΜΕΝΟ...τα λογια ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ!!!

    ετσι κοριτσι μου ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ:
    "ΚΑΛΑ+ΕΛΛΗΝΙΚΑ"...καλοκαιριατικο.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λάκωνα, δεν κατάλαβες....
    Κι εγώ πήζω. Την ανάρτηση την έβαλα διότι ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ παραλίες.
    Αλλά μ' αρέσεις! Έτσι είναι. Επιλογή σου, την υφίστασαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Ιαματικέ μου...
    Ναι, είναι υπέροχη η άτιμη. Μια βόλτα κάνεις και ευφραίνεται η καρδιά σου. Έχει και τα καλά της που μας παρηγορούν για τα άσχημα...
    Καλό μήνα και σε εσένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλές βουτιές, καλοκαιρινές εξορμήσεις, κοκτέιλ και ...γνωριμίες! Μόνο τον ήλιο να προσέχεις μην έχεις τρεχάματα, έτσι;
    Α, και ένα τραγουδάκι πολύ καλοκαιρινό θα σου αφιερώσω για καλή διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λενάκι, οι διακοπές αργούν ακόμη αρκετά μπορώ να πω... προς Οκτώβρη με βλέπω και ΑΝ!
    Αλλά όλο και καμιά κοντινή παραλία θα χτυπήσω οσονούπω, πού θα μου πάει.....
    με αντηλιακό βεβαίως βεβαίως!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τί γελάς βρε Άθεε???
    Άντε, καλό μας μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή