18/4/10

Porto Rico

Αυτές τις μέρες ένα σύννεφο έχει εγκατασταθεί πάνω από τον ουρανό της Θεσσαλονίκης. Χθες και σήμερα κατάφερε να μου χαλάσει εντελώς τη διάθεση. Γι' αυτό το έριξα στη μουσική.
Θυμήθηκα ένα παλιό και πολύ αγαπημένο μου κομμάτι, που θα ήθελα να το μοιραστώ. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι
http://www.youtube.com/watch?v=CM3CClK_sYk


Άκουσα κι ότι μας έρχεται σιγά σιγά και το σύννεφο ηφαιστειακής τέφρας....
Ή ίσως απλά να φταίει το ότι έβαλα πλυντήρια  :-)

16 σχόλια:

  1. Αυτό το τραγούδι ... το έχω ακούσει nxn φορές!

    Δεν είναι να το μοιράζεσαι.

    Τώρα, βέβαια, εγώ θα τόκλεβα.

    Στεναχωριέμαι στην ιδέα ότι το ακούνε κι άλλοι.

    Υ.Γ. Ήθελα να το βάλω και εγώ αλλά δεν ταίριαζε με τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά το έκλεψα.

    (Μ'αρέσει υπερβολικά. Το μελανό του σημείο η αναφορά στα ναρκωτικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Ionn, αναδημοσίευση το λέμε πια, δεν σου μαθαίνω νέες λέξεις;
    Αφού το κάνεις, και το κάνεις με στυλ εσύ, δεν είναι έγκλημα.
    Είναι φιλική συμμετοχή.
    Φιλάκια πολλά φίλε μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσάρα μου καλημέρα..
    θα έρθω να φυσήξω να φύγει η στάχτη!
    όχι απο τον ουρανό...
    απο την ψυχή σου...

    χαμογέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην θυμάσαι το παρελθόν και συγκινείσαι
    κτεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Φοίβη μου, έλα να βγούμε να διασκεδάσουμε, να φύγει το νέφος από την ψυχή μας φιλενάδα!!!
    Θα σε πάω και γήπεδο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΤΕΟ, το παρελθόν είναι ατίμητος θηδαυρός, μας κάνει αυτό που είμαστε εν τέλει. Του αξίζει πότε πότε να κουβεντιάζουμε μαζί του.
    Να 'σαι καλά που περνάς μια βόλτα και λες καμιά καλή κουβέντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έρχομαι γιατί οτι γράφεις δημιουργεί
    σκέψεις και οι αναγνώστες σου είναι διαφορετικοί και πολλές φορές με πολύ λεπτό χιουμορ η ζωή με δίδαξε οτι εαν κάνεις
    τους ανθρώπους να νομίζουν οτι σκέπτονται θα σε λατρέψουν αν τους κάνεις όμως να βλέπουν την αλήθεια
    θα σε μισήσουν μιμήσου και θα πεθάνεις σαν ευτυχισμένος βλάκας
    σκέψου και θα πεθάνεις σαν εγληματίας
    εισαι χαρα ζωης
    κτεο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε ΚΤΕΟ, πώς τα κατάφερες και με μπέρδεψες την ξανθιά; Οκ, το ότι δημιουργώ σκέψεις το έπιασα και ευχαριστώ. Από εκεί και πέρα με έχασες. Εγώ έχω λεπτό χιούμορ ή οι αναγνώστες μου; με αγαπούν ή με μισούν; Για την ευτυχία δεν έχω ελπίδες γιατί σιχαίνομαι τον μιμητισμό... αν και το βλαξ δεν θα με χαλούσε καθόλου, μα καθόλου κάποιες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το σύννεφο είναι η μαγεία της Φύσης μιας και η έκρηξη ενός ηφαιστείου στην Ισλανδία προκαλεί χαμό στις αερομεταφορές σε όλη, σχεδόν, την Ευρώπη.

    Καλός ο Παπακωνσταντίνου αλλά πιστεύω ότι οι στίχοι του Rock πρέπει να είναι στα Αγγλικά. Θα ακούγες ευχαρίστως ρεμπέτικα στα Αγγλικά; Εγώ όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΙΩΑΝΝΗΚ, να σου πω την αλήθεια, δεκάρα δεν δίνω για τις αεροπορικές, θα βρουν τρόπο να βγάλουν τα σπασμένα τους αυτοί...
    Οι ταξιδιώτες όμως που τραβούν του λιναριού τα πάθη για να φτάσουν στον προορισμό τους δικαιούνται την συμπαράστασή μας.
    Τώρα, αδικείς την Ελληνική ροκ σκηνή. Οι Τρύπες δεν θα ήταν το ίδιο γκρουπ αν είχαν μόνο Αγγλικό στίχο, ούτε ο κάθε λαός θα έπρεπε να περιορίζεται μόνο στα παραδοσιακά του ακούσματα. Η Τέχνη είναι διεθνής, γιατί να μην ενσωματωθεί στην κουλτούρα ενός λαού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν ξερω τι σου χαλασε την διαθεση...αλλα δεν θελω να πιστεψω οτι αυτο το καταφερε ενα συννεφο!!
    Ξερεις ποσα συννεφα περνανε απο την ζωη μας....Συννεφα με ανεμοστροβιλους και καταιγιδες....Τοτε θα δεις αυτο που λενε: Επεσε ο ουρανος και μας πλακωσε!!...Σηηηηηηκω λεμε.....αυριο εχει μια αλλη μερα....
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Black~Martini μου, πάντα ξημερώνει μια νέα μέρα, και αν το χαμόγελο είναι βεβιασμένο δεν πειράζει, το χαρίζουμε παντού.
    Ευχαριστώ για τη συμπαράσταση, φιλιά πολλά και φωτεινά χαμόγελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν, φιλενάδα..αυτό το δίσκο τον αγόρασα όταν πρωτοκυκλοφόρησε και αυτό το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου! Εύγε που μου το θύμησες!
    Όσο για το συννεφάκι στη συμπρωτεύουσα, σίγουρα έβαλες πλυντήριο καλή μου!!!
    Πάλι καλά που το κατάλαβες, την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεκτική!!!
    φιλιά, ελενίτσα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελενάκι μου, πόσα ξενύχτια κάναμε σπίτι σου με αυτό, με τις γραμμές των οριζόντων, με ελληνική ροκ γενικά? έ? Με ρυάκια αλκοόλ και μεταμεσονύκτιες μακαρονάδες :))
    Εμ, είναι να μην γυρνάς με τη φαντασία σου πίσω με ένα χαζό δελφινίσιο χαμόγελο στα χείλη κάθε φορά που ακούς κάποια κομμάτια?
    Κι ας έχει σύννεφα, το πλυντήριο θα συνεχίσω να το βάζω. Κυρίως μεταφορικά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εσύ με πήγες αρκετά χρόνια πίσω..στο φοιτητικό μου σπίτι, με τις υπέροχες μαρακονάδες της ανατολής-όρεξη που είχα όταν ήμουνα μικρή να ψιλοκόβω καρότα και πιπεριές μετά από τον αλκοολισμό της βραδυάς,ε; :)
    Κι εγώ θα το βάζω το πλυντήριο..κι ας έχει νέφος, συννεφιά,αστραπές,βροντές, κεραυνούς,λιακάδα, καύσωνα..και τρύπα του όζοντος!!!
    You got it ;)kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή